M&R

M&R - en inspirationstråd

21 indlæg i dette emne

Nu har jeg efterhånden været på BK i laaaang tid, og er blevet enig med mig selv om at lave en inspirationstråd, hvor jeg kan samle alle mine tanker.

Jeg lægger lige ud med vores historie:

Vi mødte hinanden sidst på efteråret i 2006, hvor jeg lige var flyttet tilbage til Århus. Jeg mødt R på vej hjem fra byen. (Vi boede kun få 100 meter fra hinanden) Jeg var 20 år, han 22 år.

Det var ikke kærlighed ved første blik fra min side, han var slet ikke den jeg troede jeg skulle have. Desuden var jeg kun lige kommet ud af et kompliceret on-off forhold til en god ven af min bror, så der var en hel masse ting jeg skulle have på plads oven i hovedet, inden jeg kunne overskue en ny kæreste.

Så R og jeg fjollede bare lidt rundt.. En aften vi så film ovre ved ham, besluttede jeg mig dog for, at nu måtte det stoppe. Jeg var slet ikke klar til et forhold, så det fik han at vide.

Det skulle ikke gå værre end bedre, at jeg glemt min øreringe hos ham. Det skrev han (selvom jeg havde bedt ham om ikke at kontakte mig) og jeg bad ham smide dem i min postkasse.

Den næste dag kom jeg hjem efter en lang dag på uni, og i postkassen lå mine øreringe i en lille kuvert samen med et brev.

I brevet havde han skrevet, at han var rigtig glad for mig, men at han måtte respektere min beslutning, for man kunne jo ikke vinde hver gang.

Jeg blev lidt flov over min opførsel, men skubbede det væk.

Julen nærmede sig, og vi snakkede stadig ikke før jeg til en julefrokost fortalte min bedste veninde om ham, og fortalte hvor sød han var, men at jeg ikke kunne overskue det. Giv det en chance sagde hun, og det gjorde jeg. Jeg var jo dybest set VILD med ham, men bare bange for mig selv og mine følelser, og frygten for at blive røvrendt - igen!

Da jeg kom hjem om natten ringede jeg til ham (i en 110 hestes brandert) og inviterede mig selv på date hos ham den næste weekend. Det blev den første date af mange, som mundede ud i, at vi blev kærester lige før jul. Den 23. december kørte han mig hjem på juleferie, hvor jeg skulle være nytåret over, men allerede den 25. hentede han mig igen. Jeg savnede ham jo vanvittigt!

De næste mange måneder tilbragte vi knapt en nat hver for sig, og i juni flyttede vi sammen i en ny lejlighed. Vi var enige om, at vi ikke skulle bo i min eller hans lejlighed - vi skulle finde en der var vores!

Vi har efterhånden boet sammen i tre år, og været kærester i 3 1/2.

Den 5. december 2008 vækker han mig tidligt om morgen (ligner ham ikke, den syvsover)

Han ville bare fortælle mig, at han syntes, at vi skulle gifte os.

"OKay, men du skal da fri rigtigt, ikk? var mit utaknemmelige svar.

Jo jo, svarede han.

Så nu har vi i snart halvandet år snakket om hvordan vores bryllup skal være, men han har ikke friet endnu.

I bedste Egon Olsen stil siger han at han har en plan, og det stoler jeg så på. Jeg venter bare i spænding, og glæder mig til at blive overrasket når han frier. Og så er vi jo ret unge, vi har masser af tid foran os :rolleyes:[/font][/i][/size][/font]

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom vi endnu ikke er forlovet, så har vi snakket en del om, hvordan vi gerne vil have, at vores bryllup skal være.

Han er til den helt store fest, kendte DJ's, gourmetmad og dyre vine.

Jeg har mest af alt lyst til at stikke af til en strand på Seychellerne og blive gidt i vandkanten.

Så der skal nok lige afstemmes forventninger :rolleyes:

Vi er dog også blevet enige om nogle ting:

- det skal være et kirkebryllup

- det skal være stilfuldt, men ikke for højtideligt

- der skal ikke mangle noget.

Vi har også (umiddelbart) snævret os ind til tre mulige fester.

1. Vielse i skt. Pauls Kirke i Århus, reception på en af Hjele-bådene i Silkeborg og fest i mine forældres have som ligger ned til Silkeborg søerne. Ummidelbart er vi ikke typerne der gider stå med det hele, men der er Ildfest Regatta i silkeborg i august 2011, og dermed også DM i fyrværkeri. Og det foregår på søen nede foran mine forældres hus, så der er fyrværkeri for 1 mill. - vi synes det kunne give festen et ekstra touch, og så er det også lidt personligt at mine forældre holder det.

2. Vielse i Skagen Kirke, reception i sommerhuset og fest på Restaurant de 2 have ved Grenen. Vi kommer eget i Skagen (ca. 1 gang om mdr) og det er lidt blevet vores fristed. Derfor kunne det være et skønt sted for os at tage alle vores venner og familemedlemmer med op, og give dem en bid af alt det skønne vi mener Skagen rummer

3. Vielse i Skt. Pauls Kirke i Århus og reception og fest på Varna palæet eller Van Koch. I vores by, med skøn mad og smukke steder. Desuden kan vi evt. holde reception hos mine svigerforældre.

Vi er dog impulsmennesker, så det kan godt ende med at blive noget helt andet, men det her er hvad vi umiddelbart tænker :cheerleader3:

R sagde lige idag, at han synes vi skal giftes i sensommeren 2011 eller foråret 2012 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

BRUDEKJOLE

Jeg drøjmm er om, at jeg til mit bryllup skal bære en kjole i græsk gudinde stil.

Dels fordi jeg rigtig godt kan lide stilen, men også fordi jeg ved, at det klæder min krop godt (store bryster, bred bagdel)

Jeg har lige fundet et par billeder, så spammer jer lige lidt :-)

post-40662-1276757312.jpg

post-40662-1276758507.jpg

0

Del dette indlæg

KIRKER

Afhængigt af hvor vi ender med at holde festen, så har vi snævret os ind til tre kirker.

Den første er Sct. Pauls Kirke i Århus, som er kirken i vores sogn. Den er utrolig smuk både inde og ude, og personligt er jeg helt vild med den.

post-40662-1276759557.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

HÅR

Jeg elsker stor knolde, og der er ingen tvivl om, at det også er den stil jeg går efter til mit eget bryllup.

Måske noget i stil med den i øverste højre hjørne.

(Billeder er tyv-stjålet fra AmalieAmalies profil)

post-40662-1276761043.jpg

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

BLOMSTER

Jeg er helt vild med callaer, og vil rigtig gerne have, at de bliver det røde element i farvetemaet.

Altså røde callaer på bordene, røde callaer i buketten og måske røde callaer på kagen?

Det skal endelig ikke være for meget, men bare sådan et touch af røde kallaer.

Og så resten i sort og hvidt..

Har lige fundet lidt billede inspiration, men kunne ikke finde noget i de rigte farver. Så i må bære over med mig :rolleyes:

post-40662-1276761976.jpg

post-40662-1276761979.jpg

post-40662-1276761985.jpg

0

Del dette indlæg

INVITATIONER

R har kigget lidt på invitationer, og vi er blevet enige om, at når de skal bestilles skal det være fra Vistaprint.

Vi har fået lavet en del ting der før i tiden (invitation til fødselsdag, visitkort mm) og er enige om, at kvaliteten er god og prisen også er.

Desuden kan man få en hel masse ting med samme design, std. kort, invitationer, konvulutter, menuer, bordkort, kirkehøfter, hjemmeside og takkekort.

Han har også lavet et udkast til, hvordan invitationerne kunne se ud, jeg er bare så glad for, at han er så meget med inde over alle ideerne, og det ikke kun er mig der er helt bryllupstosset - uden at han har friet :-)

Billedkvaliteten er ikke den bedste, da det er printscreen som er skåret til og forstørret.

post-40662-1276762784.jpg

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer