Dimsen

Ingen PA.

29 indlæg i dette emne

Jeg synes det er helt okay at frabede sig PA, hvis man ikke er interesseret i det. Man kan, som flere nævner, bare sørge for at venner og veninder kender ens holding, f. eks. i invitationen eller mundtligt :)

Vi har valgt at informere PA-planlæggerne (en af hans bedste kammerater og en af mine bedste veninder) om hvad vi synes kunne være sjovt og hvad vi absolut ikke vil, og om hvem vi gerne vil have med. Vi kunne godt tænke os at køre go-kart, paintball, klatre, bowle eller lign, evt. pigerne mod drengene :biggrin: Og så vil vi gerne slutte aftenen af sammen, f. eks. ved at mødes til en fælles fest om aftenen.

Og vi vil absolut ikke klædes i for småt tøj, sælge roser/kys/shots, have strippere eller noget andet "typisk" PA.

Men som mange også skriver, vi er meget forskellige. Og den eneste måde at få tingene, som man vil have dem, er at sige det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme har vi ik tænkt så meget over PA endnu. Vi er hverken for eller imod. Kommer vi ik så PA bliver vi ik ked af med, men det er heller ik sådan at vi slet ik vil afsted. Kunne da være lidt morsomt, at se hvad andre kan finde på.

Min svigerinde talte lidt kort om at der skulle arrangeres PA til sommer, og at hun gerne ville have en kort liste på, dem vi gerne så den dag. Men har på fornemmelsen, at der ik bliver noget, da vi jo hverken har ytret ønske eller frabedt os. Men de er så velkommen til at lave en spændende dag for os.

For os er PA ik så vigtig, vi har som sagt ik tænkt så meget over det, og af den grund er vi heller ik begyndt at glæde os eller noget. Det vigtigste for os er, at vi får en dejlig bryllupsdag, hvor vi kan hygge om og samme med familien.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt GLÆDER jeg mig til min PA og de må arrangere lige hvad de vil - jeg skal nok deltage for fuld musik :cheerleader3: Men jeg forstår da godt, hvis man ikke ønsker en PA og det skal vennerne selvfølgelig respektere. Man kan jo også selv arrangere en hyggelig eftermiddag med præcis den dagsorden og for de mennesker, man selv ønsker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes en PA er en rigtig god ide. Den er jo ment som at den skal "ryste" pigerne og mændene sammen som ikke kender hinanden. Så har man ihvert fald det at snakke om til brylluppet. Men hvis man ikke er til det så er den vel ikke længere end at melde klart ud. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer