Guest deforlovede

Boudoir billeder

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Orv, de er billige. :thumbsupsmileyanim:

Kan man egentlig være sikker på at man IKKE får sine billeder ud på nettet, når man bliver fotograferet sådan et sted? Bemærkede at de havde kundegaleri... Hvis jeg skal have taget boudoirbilleder til min mand, har jeg ikke lyst til at alle kan gå ind på hjemmesiden og se mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orv, de er billige. :thumbsupsmileyanim:

Kan man egentlig være sikker på at man IKKE får sine billeder ud på nettet, når man bliver fotograferet sådan et sted? Bemærkede at de havde kundegaleri... Hvis jeg skal have taget boudoirbilleder til min mand, har jeg ikke lyst til at alle kan gå ind på hjemmesiden og se mig. :thumbsupsmileyanim:

Deres kundegalleri er lavet sådan at man skal have password for at komme ind og se billederne.

0

Del dette indlæg

Orv, de er billige. :heart:

Kan man egentlig være sikker på at man IKKE får sine billeder ud på nettet, når man bliver fotograferet sådan et sted? Bemærkede at de havde kundegaleri... Hvis jeg skal have taget boudoirbilleder til min mand, har jeg ikke lyst til at alle kan gå ind på hjemmesiden og se mig. :blush:

Deres kundegalleri er lavet sådan at man skal have password for at komme ind og se billederne.

Og du skal give din accept for at de må bruge dine billeder i reklamer og ligende.

0

Del dette indlæg

Hi hi ..ingen skal give accept om vi må bruge billeder i reklame eller lign :heart: , det gælder kun for dyr og mennesker bruger vi aldrig med mindre der er aftalt på forhånd eller det er modelbilleder :blush:

Så ingen grund til bekymring .. billederne er selvfølig jeres og jeres kundegalleri er låst for andre end jer selv :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ester Foto i Aulum - der har jeg fået taget mine. Selve optagelsen er ikke dyr. Men hendes forstørrelse synes jeg er lidt vilde i priserne.

Hun kan lave en bog til dig med 8 billeder for 400 kr. + fotooptagelsen, men du skal lige være obs på at bogen er meget lille. Og hendes rammer er sindsyg dyre.

Men ud over det så er hun super dygtig og har mange gode idéer.

0

Del dette indlæg

Jeg fik taget billeder hos Charlotte Schönhoff i Viborg. Fantastiske billeder, men ikke specielt billig...

Oki. Hvad er ikke specielt billigt??

1700 kr. for fotografering og 8 billeder i 9x12 cm

2500 kr. for fotografering og 8 billeder i 13x17 cm

Man kan desværre ikke få billederne på cd.

Men jeg (og manden!) er superglad for billederne, og det var en rigtigt god oplevelse :bearhug:

Jeg endte forøvrigt med 18 billeder i 13x17 cm - fordi der var så mange gode - så det blev noget dyrere...

Redigeret af Mette H
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun ser rigtig god ud, problemet er bare, at jeg ikke kan komme op til hende ( pga. afstande) Er der ingen der kender nogle i herning eller holstebro området??

Som Vanni skriver, kører TOSAfoto også ud, hvis man betaler transport.

Har lige lagt et enkelt af mine boudoir-billeder fra TOSAfoto ind i min planlægningstråd, hvis du vil se.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer