Guest Lunez

Min mor talte over sig...

14 indlæg i dette emne

Øv jeg er bare så skuffet over min mor :o

Igår var morten og jeg hjemme hos hende og min bror og spise aftensmad, efter maden sidder vi og ser lidt tv, da kvindemennekset pludselig begynder at "blabre" op omkring min brudekjole (som hænger hjemme hos hende), bl.a. fik hun lige afsløret at der var et stort skørt, at den havde slæb og blomsterknopper syet på skørtet samt at den havde en anden farve end hvid!!! ARGH!!!!

I løbet af kort tid fik jeg råbt til hende "Så hold da kæft kælling!!" Hun gloede bare på mig som om jeg var landet fra månen og skulle lige til at fortsætte sit ævl....på trods af at jeg et par gange i hendes enetale havde gjort hende opmærksom på at Morten sådan set sad lige ved siden af mig i sofaen. :)

Morten var ellers så sød da vi kom hjem, fortalte han at han skam slet ikke havde hørt noget om den (hmmm, hvid løgn kunne jeg godt se på ham...men sødt alligevel).

Æv Æv og dobbelt æv...

-Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da ærgeligt, at hun ikke kunne holde mund, og jeg kan godt forstå at du bliver sur, men ligefrem at råbe hold kæft, kælling til sin mor, synes jeg er temmelig groft. Jeg ville ihvertfald aldrig nogensinde tale sådan til min mor! Og selvfølgelig er det dumt, at hun sidder og fortæller, men alligevel, hun har nok ikke bare tænkt sig om, og jeg tænker at det har du nok heller ikke når du taler sådan til hende. Det bedste ville nok være, at I kunne slå en streg over det. Din kæreste ved jo ikke helt hvordan den ser ud, det kunne jo være en beskrivelse af så mange kjoler.

0

Del dette indlæg

Årh... Æv bæv...

Men ved du hvad- mænds fantasi rækker ikke til at han kan forestille sig den- tro mig!!

Du skal bare glemme det- og vide at han bliver helt paf når du går op ad gulvet. Og så sig til din mor- at hun ikke SKAL involvere din kommende mand i kjolens ynder...dumt af hende...

:bamsekram: herfra

H taz

0

Del dette indlæg

Normalt taler jeg ikke sådan til nogen mennesker, men jeg havde forinden prøvet at diskret ryste på hovedet, sige "nej/stop" i alm. toneleje, og sige "Mor, Morten sidder altså lige her ved siden af...". Så måtte jeg jo' tage drastiske midler i brug før end hun fik afsløret ALT.

Det pudsige er faktisk at hun er den som var mest engageret i at det skulle være en overraskelse for ham (at jeg så også synes om tanken er jo' også fint)

-Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh - hvor ærgerlilgt !! :tosset:

Men som Henrijette skriver: Om han så havde fået den beskrevet ned til mindste detalje, vil han aldrig kunne forestille sig, hvordan du kommer til at se ud på den store dag !!!!

Op med humøret - du vil uden tvivl tage pusten fra ham alligevel !!

:bamsekram: fra Redhead

0

Del dette indlæg

Min kæreste kan ikke engang forestille sig hvordan en ballon buket ser ud, så jeg tror ikke at du skal være nervøs...

Med hensyn til min brudekjole...om tegnede den for ham, ville ham blive overrasket i kirken, og sige. "jamen det var jo ikke den du havde tegnet for mig.."

Line

0

Del dette indlæg

Jeg støtter de andre!

Bare rolig, han ved ikke hvordan den ser ud!! :o

Men din mor burde da lige have tænkt sig lidt om alligevel :smash:

Jeg fortalte min kæreste om min kjole inden jeg købte den, for vi havde ikke råd til den. Jeg mener, jeg fortalte hver enkelt lille detalje!!! Da hans mor så lige pludselig kastede penge efter os og vi havde råd til kjolen, købte jeg den selvfølgelig, selvom Jesper vidste alt om den. Her for et par uger siden spurgte jeg om han kunne huske noget af det jeg havde fortalt. Ikke et ord!!!! Han prøvede at sige noget af det han kunne huske og det var forkert!! :lol:

Mænd har ikke samme "forestillings-evne" som vi har :)

0

Del dette indlæg

Hej

Først et stort :bamsekram:

Hvor er det en skam, når man nu selv går og kæmper for at holde det hemmeligt, men jeg holder også med de andre, han ved stadig ikke helt hvordan den ser ud. Min kæreste ville stadig være helt lost og han ville sikkert heller ikke have hørt alt hvad hun havde sagt, da mænd jo har en fantastisk evne til at se ud som om de hører, men egentligt har lukket helt af

Du skal nok få talt med hende om det, så der ikke er sure miner over det eller det du sagde.

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke du skal være nervøs!

Jeg har selv utroligt svært ved at holde mund med de ting, jeg glæde rmig over, så jeg har måske også selv droppet et par hints til ham om min kjole.

Fx. har jeg hele tiden villet lade ham være i det uvisse mht til stilen - om det var en stor kjole eller en "slankere" model.. det har jeg for længst ødelagt med min afsløring af at jeg mangler et skørt der er stort nok! ;) Typisk mig!

Alt i alt vil min - og din - elskede være så paf og og overrasket på dagen at alt ville være glemt! Om du så havde sagt til ham at den var rød, ville han glemme det inden!

-Men forstår selvfølgelig godt din frustration! -I mit tilfælde er det MIG, der blabrer for meget!

Carina

0

Del dette indlæg

Jeg vil også holde med de andre og sige, at jeg tror bestemt ikke at det har ødelagt overraskelsen for ham.

Selvfølgelig kan man gøre sig nogle forestillinger, men det skulle være meget mærkeligt om han lige nøjagtig kunne forestille sig den som den er, udelukkende ud fra hvad din mor har sagt.

Jeg synes dog måske også det var lige voldsomt nok at kalde din mor for kælling. Du har ikke tænkt over, om hun måske blev meget såret over dit udbrud ? Jeg ved godt at du føler at hun har trådt dig over tæerne ved at blabre løs, men hun er trods alt din mor.

Jeg håber ihvertfald ikke at det har ødelagt noget mellem jer to.. Det er ikke det værd.

Knus

0

Del dette indlæg

ÆV ÆV ÆV

Jeg kan supergodt forstå din frustration!!!!!!

Jeg er selv frus - min kjole hænger nede ved min mormor, så den kan forblive en velbevaret hemmelighed....Troede jeg!!! Nu har min mormor vist den frem til min tante og onkel....Jeg er bare SÅ vred - synes ikke hun kan være det bekendt!!!!

En kjole MÅ og SKAL være holdt hemmelig indtil den store dag - hvis det vel og mærke er i brudens interesse.

Håber din kæreste er glemsom!!!

:bamsekram:

/tina

0

Del dette indlæg

Ja jeg tror måske at jeg bliver nødt til at få min kjole herhjem - da det nok er det mest sikre sted. Min kæreste nægter nemlig at se den førdagen, og alle andre vil være for nysgerrige... så mon ikke det er det sikreste??? :sunglass: så kan jeg vel slappe bedst af

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at du bliver skuffet over din mor, men hun har nok bare været så ivrig, fordi hun glæder sig på dine vegne.

Tro mig, din mand vil blive mundlam, når han ser dig.

Jeg er også en af dem, som simpelthen måtte fortælle Jesper, hvordan den var (kjolen), uden at han måtte se den. Bare lige fortælle lidt.

Da jeg kom op af kirkegulvet, så jeg hvor forbavset han så ud. Han havde svedperler på panden og jeg kunne bare se på ham, at han var helt væk.

Wauvvvvvv sagde han, da han tog imod mig og derefter hviskede han, at han elskede mig helt vildt.

Han fortalte mig senere, at jeg havde taget helt pusten fra ham. Sødt ikk og sådan tror jeg, at de fleste mænd har det.

KH

Betina

0

Del dette indlæg

Øv jeg er bare så skuffet over min mor :respekt:

Igår var morten og jeg hjemme hos hende og min bror og spise aftensmad, efter maden sidder vi og ser lidt tv, da kvindemennekset pludselig begynder at "blabre" op omkring min brudekjole (som hænger hjemme hos hende), bl.a. fik hun lige afsløret at der var et stort skørt, at den havde slæb og blomsterknopper syet på skørtet samt at den havde en anden farve end hvid!!! ARGH!!!!

I løbet af kort tid fik jeg råbt til hende "Så hold da kæft kælling!!" Hun gloede bare på mig som om jeg var landet fra månen og skulle lige til at fortsætte sit ævl....på trods af at jeg et par gange i hendes enetale havde gjort hende opmærksom på at Morten sådan set sad lige ved siden af mig i sofaen. :loveboard:

Morten var ellers så sød da vi kom hjem, fortalte han at han skam slet ikke havde hørt noget om den (hmmm, hvid løgn kunne jeg godt se på ham...men sødt alligevel).

Æv Æv og dobbelt æv...

-Trine

Ved ikke om det er en trøst men jeg har "snakket over mig" om min egen brudekjole.

Vi var til foreldredag i dagplejen da min dagplejemor spurte efter min kjole. Og jeg begynner at fortelle og glemmer helt at min kæreste sitter ved siden af.....UPS!!

Han siger at han ikke hørte efter.....det er nok rigtig, fordi han hører tit ikke efter.....men alligevel er det træls.

Trøster mig med at han nok alligevel ikke kan forestille sig hvordan den ser ud.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer