HIK

Nick&Helene d. 3. sep. 2010

13 indlæg i dette emne

[Lidt om os :)

Vi mødte hinanden i foråret 2008 i Vietnam på en båd hvor vi begge var ved at tage et dykker certifikat. Jeg var ude at rejse med en veninde og han rejste alene. Vi faldt hurtig for hinanden.... og i gennem de 4 måneder min veninde og jeg rejste igennem Asien, kom han altid rejsende efter mig=) og vi blev hurtig kærester

:)

Min kæreste er fra Sverige, så derfor var der stadig en del rejsende efter vi var kommet hjem fra backpacker rejse. Så vi besluttede rimelig hurtig at vi ville flytte sammen, så jeg pakkede alle mine ting og flyttede til Sverige...Vi kunne ikke undvære hinanden så meget... :) Efter næsten et år flyttede vi til Danmark sammen. (jeg savnede mine veninder)

Weekenden inden min 25 årige fødselsdag inviterede han mig på en overraskelse weekend, efter vi havde hygget os hele dagen og kom tilbage på hotel værelset, stod der champagne på bordet. Han gik på knæ og spurgte om jeg ville blive hans fru(på svensk) hvilket jeg selvfølgelig svarede ja til=)

Så nu er jeg kommet til planlægningen, vi har lige sat en dato..... 3. sep. 2011. :balloons:

Vi har flyttet datoen til d. 1/4 - 2011.

Fantastisk med alt den inspiration man kan finde her inde......

Min planlægning:

Kjolen er købt, er i rigtig god tid... :) men fandt den jeg gerne ville have meget billigt... HER

Ideer til Topfigur...HER

Redigeret af HIK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har fundet en top figur som vil passe godt til os, da min kæreste elsker at spille golf og det gør hans familie også.... så de ville ihvertfald synes det var rigtig sjovt...

HER

Redigeret af HIK
0

Del dette indlæg

Har købt den på Lillys hjemmeside... her og nu salg... Det var lidt et impuls køb, men blev positivt overrasket da den kom med posten :balloons: Det er rigtig sjovt at se sig selv i en hvid kjole, jeg havde aldrig forstillet mig det, FØR jeg fik en ring på fingeren :)

Den er rimelig krøllet på billederne, da jeg lige har pakket den ud....

post-42398-1278449239.jpg

post-42398-1278449275.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det pudsigt... min kæreste friede også til mig på min 25 år fødselsdag.... På et hotelophold!!!!

Jeg følger spændt med i din videre planlægning :balloons:

Ja det er da lidt pudsigt... synes selv at det var helt perfekt.

0

Del dette indlæg

Wow... Hvordan turde du købe den online? Jeg har ofte kigget på de der "vi syr efter dine mål"-kjoler, men tør ikke, når jeg ikke har haft rumpen nede i! :-)

Må lige ind og kigge på det der her og nu salg :balloons: Den der sidder helt perfekt på dig!!

Tak tak=) Jeg var også lidt i tvivl, men man har 14 dags returret... og så skulle jeg kun betale for forsendelsen... Så tænkte hvis den sidder godt vinder jeg meget og hvis ikke var det kun 150 kr. tabt=)

Jeg ringede også til en hos Lilly som kan hjælpe med størrelserne.

Ja tjek det ud... Lilly Her og nu salg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer