mrsmirah

Emil & Julie 14/08-2010

74 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har før haft startet en planlægsningstråd, men der er sket så meget imellem tiden, at jeg har besluttet at lave en ny , og mere overskuelig tråd.

For lidt over 8 år siden blev jeg kærester med min nu forlovede, emil.

Jeg er 22 år, og emil 27.

sammen har vi to dejlige børn, en dreng på snart 5 og en pige på 2 år.

Vi flyttede fra København (Østerbro) for lidt over et år siden, og bor nu i et rækkehus i en lille by i nordsjælland.

Emil kom ud for en motorcykel ulykke 7 juni sidste år , hvilket er grunden til han stadig desværre er sygemeldt.

Jeg (Julie) arbejder til daglig i en tøjforretning.

FRIERET !

emil var efter sin ulykke i så slem stand , at han blev opereret i 13 timer - og efterfølgene kom i kunstigt koma.

d 9 juni er det tid til , at han skal vækkes.

jeg var drøn nervøs, men det var der heldigvis ingen grund til. Han kunne nemlig sagtens huske mig da han vågnede.

Det første han sagde " Hej skat , nu det vidst på tide du blir min kone ".

På min fødselsdag d. 17 juni havde han fået en kammerat til at tage en forlovelsesring med ind på riget, som han så senere på dagen hev frem under dynen.

:)

VIELSEN

Vi skal giftes i Helsinge kirke , d. 14 august kl 13.

Vi bliver kun de nærmeste , 30 voksne og 12 børn.

Efter vielsen har vi lejet fælleslokalerne hvor vi bor - ikke det mest spændene, men er sikker på det bliver fint med lidt pynt.

post-39101-1278872452.jpg

post-39101-1278872576.jpg

Redigeret af mrsmirah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til med din nye tråd. :o

Lyder godt nok væmmeligt med den ulykke. :( Håber han kommer sig helt med tiden. Men hvor er det rørende, at det første, han tænkte på, da han vågnede var, at I skulle giftes. Dét er sgu da kærlighed! :)

Glæder mig til at følge planlægningen!

Og ps. Sikke nogle søde børn, I har! :)

0

Del dette indlæg

Det lyder da som en dejlig intim fest...! Rigtig meget held og lykke med planlægningen!

Det lyder ubehageligt med ulykken? Bliver han nogensinde arbejdsdygtig igen?

Det et stort spørgsmål , som vi håber snart at kunne få svar på.

Han var jo murer før , og han kan ikke vende tilbage til hårdt fysisk arbejde , han kan ikke sidde ved computer så får han ondt i armen,

og så er han ikke god bogligt. og har kun arbejdserfaring indenfor håndværker faget.

Så nu venter vi på kommunen får ham sendt til en der kan vurdere hvad han kan klare.

Han har stort skånebehov.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TEMA

ja tema og tema, vi havde jo startet med vi gerne ville have "bling" tema, men det er blevet mere calla tema med noget "bling" som viser sig i bordpynten.

Brudebuket

Jeg har ønsket en enkel calla buket, her er lidt inspiration jeg har vist til manden.

post-39101-1278881923.jpg

post-39101-1278881968.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til din nye planlægningstråd!

Håber at det går fremad med Emil. Det der frieri er da bare ægte kærlighed :ilovebryllupsklar:

Søde og kønne unger I har!

Nu er der ikke længe til jeres store dag - håber I er ved at være klar og samtidig glæder jer!

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine køb! Rigtig flot tøj til børnene (jakkesæt i børnestørrelse er da bare noget af det kæreste!) og fine sager til slikbuffet med videre. Kan godt lide de der calla slikkepinde. Meget gennemført hvis (eller når) du nu også skal have callaer i bukketten. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de sjove dine sko. Og med sjove mener jeg: FEDE!! Den hæl har jeg godt nok ikke set før. Er sikker på det er en detalje der vil få megen opmærksomhed. :)

Glæder mig til at se the whole package samlet.

Jeg kunne heller ikke stå for dem, nu håber jeg bare ikke de bliver klodsede til kjolen.

Skal til skrædderen i næste uge hvor jeg skal prøve det hele til inkl. slør som jeg er lidt i tvivl om - så det ser jeg frem til :)

0

Del dette indlæg

Du har da bare styr på det hele :) Super fede sko!!! Ikke fordi det er forkert eller noget, men hvorfor har i valgt at skrive mandens navn først på det hele? Altså Emil og Julie og ikke Julie og Emil Tænkte bare det kunne være der var en speciel tradition el. noget?

Sikke nogle lækre børn i har, de bliver da under skønne i de tøj du har købt til dem :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer