Guest musling1

Blomster i håret

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har en ide om, at jeg gerne vil have friske blomster i håret. Orchideer eller små roser. Enten stukket i håret eller bundet omkring en bøjle.

Jeg skal giftes d. 28. august, hvor der (forhåbenligt) er ret varmt. Så gad vide, hvordan blomsterne vil se ud om aftenen?

Er der nogen, der har nogle erfaringer?

Hvis de kun er flotte i et par timer, er det måske ikke den bedte løsning.

Hvilke blomster vil holde sig bedst? Mit eget bud er orchideer, men hvad ved jeg ;)

På forhånd tak!

KH Musling

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej......

Jeg skal giftes den 14-8 og havde først også valgt "friske" blomster til håret, MEN er blevet frarådet det for som hun sagde (hende der skal sætte mit hår) det er med garanti varmt og så når blomsterne altså at blive slatne i løbet af dagen, så jeg har købt nogle små silke roser som jeg så skal have sat på nogle hårnåle hvorefter de så bliver sat i håret............

Sådan gør jeg ihvert fald..................

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Jeg var til frisør for at få prøvesat håret. Jeg vil nemlig også have blomster i håret. Jeg er nået frem til at det skal være små lyserøde rosenhoveder.

Frisøren sagde, at blomsterne for det første skulle være små, da det ellers ville virke meget voldsomt, jeg tror at orgiderer er for store, med mindre du vil nøjes med at have en eller to i.

Det hun gør om morgen når jeg kommer til hende, er at hun sprayer blomsterne med en masse hårlak, for så holder de fasonen hele dagen. De vil hverken springe ud, eller falde sammen.

Så I kan bare gøre det samme - så håber jeg min frisør har ret :)

:hjerte: Nestle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nestle og i andre

Tak for tippet med hårlakken - det vil jeg da prøve at teste en dag. Det kan da komme an på en prøve allerede nu, hvorlænge blomsterne holder sig pæne.

Endnu engang tak :)

Man kan få små orchideblomster, der kun er ca 2,5 cm brede - i hvide eller lyserøde - de er supersøde.

Hvis der er andre, der ligesom jeg er vilde med orchideer, kan det gøres noget billigere ved at købe en hel plante.

KH Musling

0

Del dette indlæg

Hej med jer

Jeg så lige i snakkede om friske blomster, det er rigtigt flot syntes jeg personligt. Men da jeg har stylet rigtig mange brude ved jeg også hvordan det går med blomsterne og det med hårlakken er til dels rigtigt og tildels ikke, fordi de fleste friske blomster dehydrere efter 2-3 timer så kan man holde dem friske ved at holde fugten med lakken men 9 ud af 10 gange sætter lakken gang i forrådnelsen af blomsten og blomsten bliver brun og grim. Så det vil jeg ikke anbefale, hvis man ønsker et hår med blomster, så vil jeg anbefale at man bruger kunstige blomster. Vi har selv et stort udvalg af smukke silke blomster som bliver lagt ind på vores side snart og man kan få hvad man ønsker og de er ikke til at se forskel på silke blomsterne og friske blomster bortset fra at de jo holder en evighed :) Men jeg ved at det helt klart er det bedste valg hvis man vil have blomster i håret og der findes alle blomster lavet i silke og derefter er nogle behandlet med voks. De er ret dyre men meget smukke og lækre.

:hjerte: Ayoe

0

Del dette indlæg

pu ha. Nu sidder jeg og kommer i tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg har aftalt med min frisør at jeg skal have friske blomster i håret til mit bryllup den 7. August.

Men hvis de ikke kan holde er det jo ikke så fedt.

Jeg ved ikke hvordan bukket kommer til at se ud, så jeg kan købe kunstige blomster efter det.

det bliver min kærste som skal bestille buketten. Jeg får den først af se den 7. August. Meningen var så at han skulle bestille ekstra blomster som skal passe til buketten. Vi vil så vælge hvilke der skal i håret.

Men nu ved jeg ikke hvad jeg skal !

Knus

Helle

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer