Guest loppe

boudoirbilleder

18 indlæg i dette emne

Hej

Jeg roder lidt med ideen om at få taget nogle boudoirbilleder af mig selv, men jeg vil gerne lige høre om nogen af jer har prøvet det og hvad prislejet er.

Hvis jeg gør det ville jeg få taget nogle billeder hvor jeg har bl.a. en landsholdstrøje og en OB trøje på og så lige måske et hvor jeg står med mine boksehandsker. Ja, som I nok har gættet er min tilkommende MEGET sportstosset.

Ved I om nogle fotografer tager billeder med digitalkamera, så man har mulighed for at få en disc. med alle billeder på. Jeg synes det er svært at udvælge billeder når man er ved fotograf og jeg vil gerne have dem alle, det bliver bare lidt dyrt.

Kærlige hilsner

Loppe :mellow:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg fik min veninde til at tage billeder af mig og jeg sendte dem digitalt til fremkaldelse, hvor jeg herefter lavede at album selv. Dermed blev prisen også en ganske anden, da jeg kaun skulle betale for fremkaldelse og album. Og billederne blev superflotte!

En idé, som du måske kan bruge!

KH

Kæthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til fotografering hos Tove Muurmand i Århus i går, og det var en rigtig god oplevelse. Hun bruger digitalkamera, så man kan se billederne med det samme og vælge dem man bedst kan lide. Så kan man også se, om der er noget galt med den stilling man står i osv. Hun tager ca. 1000 kr. for en mappe med 8 billeder, og det synes jeg er en rigtig god pris. Jeg får så også nogle små kopier med af "fraklippene", hvis nu der skulle være et min kommende mand er vild med. Så kan man jo få det fremkaldt efterfølgende. Tove har i øvrigt også nogle fede kulisser, så der kommer en god stemning på billederne. Hun er meget kreativ og fuld af gode ideer og så har hun netop vundet en pris for boudoirfotografering. Tove reklamerer i øvrigt også her på forum og får hermed mine varmeste anbefalinger!

Venlig hilsen

Stine

0

Del dette indlæg

Jeg var kun lige ude ved Tove i går, så jeg har endnu ikke fået dem. Jeg skal lige overveje, om jeg vil lægge et enkelt ud. Jeg har faktisk ikke noget imod det, men måske skal jeg lige have spurgt kæresten først? Jeg skal giftes om en uge (den 19. juni) og så skal jeg nok vende frygteligt tilbage! Det var faktisk nogle ret flotte billeder...

0

Del dette indlæg

Hej Rosenbak...... :loveboard:

Hvorfor har du fjernet det utrolige smukke billede af dig selv, det var virkelig et billede der var en inspiration til alle kommende brude der fik lyst til at få taget et sådan billede.. Jeg håber virkelig at du vil sætte det ind igen....

Knus Jaedeke

:respekt:

Skal giftes d.14 Aug. 2004 i Kolt kirke ved Århus

Redigeret af jaedeke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rosenbak...... :loveboard:

Hvorfor har du fjernet det utrolige smukke billede af dig selv, det var virkelig et billede der var en inspiration til alle kommende brude der fik lyst til at få taget et sådan billede.. Jeg håber virkelig at du vil sætte det ind igen....

Knus Jaedeke

:respekt:

Skal giftes d.14 Aug. 2004 i Kolt kirke ved Århus

Jeg har fjernet det, da min kommende mand er begyndt at færdes herinde Han skulle nødig se det!
0

Del dette indlæg

Hej.. det kan varmt anbefales... jeg har lige fået lavet mine sidste tirsdag og de blev supergode jeg er ellers ikke ret fotogen.

Det er Fotograf Helle S. Andersen i Fredericia der har taget dem, jeg valgte at få lavet 6 stk. i det undertøj at jeg skal have på til brylluppet samt mit slør og sko, disse 6 billeder stiller fotograffen op i en collage...

Jeg glæder mig helt vildt til at se det færdige resultat....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.. det kan varmt anbefales... jeg har lige fået lavet mine sidste tirsdag og de blev supergode jeg er ellers ikke ret fotogen.

Det er Fotograf Helle S. Andersen i Fredericia der har taget dem, jeg valgte at få lavet 6 stk. i det undertøj at jeg skal have på til brylluppet samt mit slør og sko, disse 6 billeder stiller fotograffen op i en collage...

Jeg glæder mig helt vildt til at se det færdige resultat....

Hvad skal du give for det?
0

Del dette indlæg

Prisen kommer an på hvilken type opstilling du vælge, vil du have et , 2 eller flere billeder... enkeltvis eller i collage.

Jeg ved Helle meget gerne vil sende en prisliste og nogle eksempler til dig.

Helles email adresse er:

post@hellesandersen.dk

Jeg glæder mig bare så meget til at se hans ansigt når han pakker det ud.

(Han får det på bryllupsnatten når vi kommer hjem)

Håber at det var en lille hjælp.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der kender til en god fotograf i Nordjylland ???

Hilsen Kristina

Der findes mange gode fotografer i hele landet. Dog kan det være, at de på deres hjemmeside ikke har boudoir/morgengave billeder liggende.

Derfor er det vigtigt, at du/I finder en fotograf, som har en billed stil, der passer til dig/jer.

Ang. valg af fotograf så kan du søge på bryllupsklars egen side med fotografer

Dette link giver også mulighed for se de forskellige fotografers stil her på bryllupsklar.

Ellers er der også Colour Art gruppen, som også har fotografer over hele landet.

Der er også Dansk Fotografisk Forening, som også har fotografer over hele landet.

0

Del dette indlæg

Jeg har også fået lavet et boudoirbillede til min mand, som kan ses i denne tråd

Her

Jeg overrakte det til ham til slut i min tale. Jeg var desværre selv for tårevædet til at se hans reaktion - kan i hvert tilfælde på nuværende ikke huske hans ansigtsudtryk :) ...

Jeg har dog fået at vide, at han var totalt lamslået og meget glad... Jeg havde regnet med, at billedet skulle hænge i vores soveværelse, men han mener, at det skal hænge i stuen - nu må vi se... ;)

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer