Guest Kæthe

PAS PÅ!

9 indlæg i dette emne

Hej igen!

Efter vores bryllup, må jeg desværre tilstå, at YP DRESS slet slet IKKE levede op til vores forventninger. Jeg havde ellers under forløbet givet jer min anbefaling, men den er hermed trukket tilbage!!! :)

Vi måtte simpelthen aflevere min mands vest, slip og skjorte igen pga. forkert stof og størrelse. Ærmerne ved jakken blev forfærdelige, så jeg er meget skuffet! Ydermere måtte vi gå på kompromis, så vi mistede 500 kr.

Vi stod dagen før brylluppet og skulle lige pludselig finde tøj til gommen, som vi slet ikke have tid til. Der blev givet den ypperste service hos Troelstrup, som jeg fremover til anden fest og lejlighed vil benytte mig af, for de forstår sig på tøj og service.

Jeg selv måtte bruge 8 timer dagen før brylluppet på min egen kjole/nederdel for at sy andre blomster på, idet de havde valgt en forkert farve og jeg måtte selv betale for blomsterne i den rigtige farve oven i købet.

Nederdelen passede lige pludselig ikke, da jeg skulle hente den tre dage før. Det viste sig, at hun havde syet den alt for meget ind, hvor hun kun skulle have syet den ind i livden, så jeg brugte 3 timer hos dem, imens hun sprættede min nederdel op 3 gange for at få den til at passe. På min brylupsdag opdagede jeg, at hun faktisk havde sprættet hul i siden af nederdelen, så jeg var grædefærdig.

Så PAS på, jeg har ikke gjort de bedste erfaringer med YPDRESS desværre desværre!

KH

Kæthe :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine oplevelser er helt anderledes.

Jeg skal giftes om en uge ca., d. 19. Juni...

Jeg var ude og finde min kjole så sent som d. 19. Maj, og jeg har lagt mærke til at det mest normale herinde er at købe kjolen mange måneder før brylluppet. Så jeg frygtede at jeg var alt for sent på den, men det var ikke noget problem.

Jeg synes hun var meget sød.

To uger efter kom jeg og hentede kjolen, for så var den syet færdig.

Jeg fik min drømmekjole til en meget billig pris. Jeg synes de er billige derinde. 300 kr. for slør, og ellers lå de kjoler jeg prøvede på ca. 4000 kr.

Jeg prøvede kjolen igen herhjemme, da jeg skulle se hvilke smykker jeg skulle bruge til kjolen, og fandt lidt løse tråde på korsagen, da den består af rigtig mange perler.

Så det blev lige rettet samme aften i stuen.

Jeg tror generelt man bør kigge sin kjole efter en uge mindst før brylluppet - uanset hvor den er købt... Bare for at tjekke den sidder som den skal, og intet er galt, så man ikke står på den store dag med en kjole der er problemer med.

Puha, men det må have været lidt af et mareridt, Kæthe.... Jeg føler med dig...

Men Fluff, hvis du har fundet nogen drømmekjoler derinde fra, tror jeg altså ikke du behøver at blive væk. Jeg har ikke noget problem med min kjole. Måske bare tjek kjolen når du prøver den efter den er blevet syet om. Og så sig fra hvis det ikke er i orden.

:hjerte: Nestle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke noget billede af kjolen, og den ligger heller ikke på YP-dress' hjemmeside.

Men der ligger en på hjemmesiden der ligner lidt. Det er en tyl nederdel, men korsagen er lidt anderledes. Den er stropløs, men med mange perler, og en anden udskæring over brystet. Sådan en lidt hjerte-agtig udskæring.

:hjerte: Nestle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for søde ord alle sammen!

Kjolerne bliver som regel syet lige op til brylluppet, hvilket er fint nok og det er rart at høre, at der også er positive oplevelser i Yp Dress og ja, jeg er helt enig med, at hun er smadder sød, men det hjælper bare ikke, hvis det går galt, for så vender hun på en tallerken, desværre.

Min mand måtte 3 gange til Vallensbæk i ugen op til brylluppet og hver gang han dukkede op, havde de ikke ændret på jakkesættet, så han måtte ligesom mig stå og vente, inditl det blev lavet. Selvfølgelig kan man have travlt, men vi havde slet ikke tid til, at tøjet skulle rettes så meget til. Vi havde trods alt bestilt det i rigtig god tid. Jeg var i YP Dress for første gang i marts måned og blev gift i maj.

Jeg kan skrive lidt mere om min oplevelse...

Jeg fik kun syet min nederdel hos YP Dress. Jeg var nede og prøve den adskillige gange og sidste gang 1 uge før mit bryllup og så skulle jeg hente den onsdag inden. Jeg prøvede den lige for en sikkerheds skyld pga. at hun skulle lægge den ind i livden og så opdagede jeg, at jeg ikke kunne trække den op over lårerne men kun til knæene. Ok, det var ikke så slemt at vente i tre timer, indtil det lykkedes hende at få syet den om (hun kunne måske have taget mål i stedet for at skulle sprætte den op flere gange), men jeg blev meget skuffet over, at hun havde sprættet et hul i siden af nederdelen.

Mht. til min mands tøj, så prøvede han faktisk vest og slips, som var syet til en anden mand og derudfra valgte vi det samme stof. Da vi skulle hente det, var det noget helt andet, som vi ikke engang kunne finde en passende skjorte til og derfor måtte vi levere det tilbage. Det vi fik at vide, da vi så det, var "Det er mere mandigt", men den bemærkning kunne vi ligesom ikke bruge til noget. Mht. skjorten blev der jo taget mål, men ærmerne var for korte og halsen var for stor, så den kunne absolut ikke bruges.

Selvfølgelig kan man vælge en kjole fra stativet, men man kan jo ikke være sikker på, at stoffet bliver det samme og hvor mange gange, den skal sys om. Det er bestemt billigt hos dem, men jeg gør det ikke mere efter den behandling, vi fik (jeg viste hende sågar den farve blomster, jeg gerne ville have på min kjole og da jeg så fik den hjem, var det en helt anden farve). Derudover skal det lige siges, at jeg havde bestilt en meget lækker kvalitetssilke, men det var en helt anden, da den kom hjem, så husk at være opmærksom på, at det er det samme stof, som man udvælger. Jeg accepterede stoffet, men desværre krøllede det på selve dagen og det var noget ærgerligt!

Håber, I ihvertfald får en bedre service, men I skal nok ikke regne med, at hvis det går galt, så får du pengene tilbage, vi måtte slå halv skade på vest og slips. Jo billigt er det og derfor valgte jeg YP Dress, men efter denne oplevelse må jeg indrømme, at jeg ikke kun går efter prisen næste gang, jeg skal have syet tøj.

KH

Kæthe :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer