Sign in to follow this  
Followers 0
Frøken-Endnu

Oppyntning Af Lokale

3 posts in this topic

Hej alle skønne tøser.

Jeg tænker lidt over en ting, hvilket har gjort det besværligt for os at finde lokaler til vores bryllup.

Jer der selv står for oppyntning af lokalet, borde osv. hvordan klarer I den hvis I holder det ude?

Vi var ude for at se på nogle lokaler i går, men der blev bordet først dækket 2 timer før gæsterne kom og kun med hvide duge og servietter -

Hvilket jeg synes er MEGET kedeligt... Jeg er uddannet blomsterdekoratør og vil ikke bare have tilfældige borddekorationer på bordene....

Hvordan gør I der gerne selv vil have en finger med i spillet omkring oppyntning / farver / blomster?

Måske nogen kunne lette mine bekymringer - Ellers skal vi leje et lokale fra fredag - søndag, pynte op fredag og rydde op søndag, men de lokaler er der bare ikke mange af.....

-Ved faktisk ikke hvor der er et eneste.... Vi vil gerne selv stå for drikkevarer, kage, musik osv...

0

Annonce ♥

Hej

Vi skal holde festen på Sonnerupgaard Gods i Hvalsø, hvor der også er overnatningsmuligheder. Her får vi lokalerne fredag senest kl. 18 ( Vi får at vide en uge inden, om vi kan komme til tidligere - afhængig af om lokalerne er lejet ud om fredagen. ), hvor vi pynter op og dækker bordene. Lokalerne skal igen afleveres kl. 12 søndag - Vi skal kun feje gulvet og stille borde og stole tilbage, som de stod, da vi modtog lokalerne. Og selvfølgelig have vasket op..

Vi står selv for mad, drikkevarer m.m...

0

Hey

De fleste steder kan man mod tillæg selv vælge blomster, duge, servietter, farvetema mv. og/eller selv komme med det.

Som regel bestiller man selv musikken, men drikkevarer skal man de fleste steder betale proppenge pr. flaske man selv har med, også bliver det dyrt.

Jeg har tidligere arbejdet som tjener lidt forskellige steder og hvis ikke festlokalet var lejet ud aftennen inden kunne værterne som regel få lov at pynte op dagen før og hvis ikke synes jeg virkelig at vi gjorde hvad vi kunne for at indfri deres ønsker - så vær specifik, så tror jeg langt de fleste vil strække sig langt for at indfri jeres ønsker.

Men der er nu også mange steder hvor man selv klarer det hele.

Så god fornøjelse.

0