lafberg

Hjælp Ang. Forlover!

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mærkeligt han ingen forlover har. Men det er altså normalt etferhånden:)

Jeg har lige været til et bryllup, hvor gommen ingen forlover havde og han klarede det fint selv:) Man kan jo hellere ikke tvinge ham :thumbsupsmileyanim:

såå lad det være hans eget valg.

Håber du kan bruge det til noget:)

0

Del dette indlæg

Min kommende vælger som sådan heller ikke nogen forlover, men vælger dog at have hans bror til at sidde ved siden af sig i kirken.

Vi blev enige om at det måske vil se lidt dumt ud at han selv skulle sidde der.

0

Del dette indlæg

Noget jeg har lært under alt det her bryllupsplanlægning er at man skal gøre lige som man har lyst til! Hvis han ikke har lyst til at have en forlover skal han da ikke! Jeg tror heller ikke at der er nogle der siger eller tænker noget om det.

For min kæreste betyder en forlover meget. Det er min kæreste fætter og en vi begge kender rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget jeg har lært under alt det her bryllupsplanlægning er at man skal gøre lige som man har lyst til! Hvis han ikke har lyst til at have en forlover skal han da ikke! Jeg tror heller ikke at der er nogle der siger eller tænker noget om det.

For min kæreste betyder en forlover meget. Det er min kæreste fætter og en vi begge kender rigtig godt.

Lige præcis :thumbsupsmileyanim:

Har forloveren egentlig andre opgaver end at hjælpe gommen på dagen? Jeg kan ikke lige komme i tanke om andre opgaver.....

0

Del dette indlæg

Min kæreste har heller ingen, men han sidder deroppe med sin far. hvis ikke man har lyst skal man da ikke. Det er jo ikke sådan i dag at forloveren må stå parat med draget våben hvis nogen ville stjæle bruden :thumbsupsmileyanim:

Traditionelt er det vist forloveren der tager initiativ til polterabend, hjælper med at købe tøj og sørger for transport, men det er jo ligegyldigt. Alle de ting skal nok 'komme' alligevel.

Vi følte ikke de havde nogen funktion/mening og valgte det fra. Det skal man mærke i sig selv om man har en person man gerne vil give den opgave eller man ikke føler det er nødvendigt.

Jeg synes ikke man skal gøre det fordi man føler det er underligt uden. Jeg tror kun jeg har set det med andre end gommens far ved hans side to gange, og den ene af gangene var det fordi hans far var død. Det kan godt ske at når man ser beretninger herinde, at det ser ud til at det er noget ALLE har, men det er det langt fra, så ingen vil undre sig over forlovern mangler.

Håber du kan bruge mit input ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer