Nestle

Morgengave igen igen

7 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg ved dette emne har været oppe og vende før. Men jeg har desperat brug for noget hjælp.

Min kommende mand og jeg har ikke så mange penge, så vi aftalte for noget tid siden at sætte en max-pris på morgengaven. Den kom til at lyde på 300 kr.

Det har bare gjort det endnu sværre at finde noget. Samtidig er der ikke meget tid tilbage da der kun er en uge til brylluppet i morgen.

Jeg har søgt nede i højre hjørne på ordet "morgengave", og der kommer en masse gode forslag, men de er bare alt for dyre, eller også tager det tid at bestille hjem.

I plejer at være så gode til at hjælpe herinde.

Har I ikke nogen forslag til en morgengave på max. 300 (bare forslå det alligevel selvom det bliver lidt over), som kan fåes hjem inden for en uge.

Ved det lyder som et svært spørgsmål.

Jeg kan godt forstå I undrer jer over at jeg er så sent ude, men jeg har bare ikke kunne finde noget.

På forhånd mange tak:-)

:hjerte: Nestle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm, hvad med et dørskilt med Jeres nye navne på, mon ikke de godt kan lave det på en uge, ellers er der steder, hvor de lver det med det samme.

Man kan faktisk også få manchetknapper eller slipsenål til den pris.

Eller hvad med en holder til DanKort - du kunne jo få graveret et par søde ord på den.

Hvis han har et ynglins billede af dig, så køb et flot ramme og sætte det i. Eller køb en flot ramme, til Jeres bryllupsbillede.

Hvis han er til humor, så har jeg på en amerikask side set et pude sæt, hvor der står I do og I do what she says. Måske kunne du få det broderet af Tina, hvis hun har tid prøv at tjekke på www.tinamai.dk

Hvad med en god rødvin og to glas, hvor du har ingraveret Jeres navne i?

Eller lav et klippekort med fx 10 klip,

1. klip kunne være 1*massage

2. klip en god middag du laver

3. klip en biograftur

4. klip du vasker bilen

5. klip en hyggetur med madpakken

6. klip du stryger alle hans skjorter

7. klip du bager noget lækkert

8. klip vidoaften med guf

9. klip en tivolitur eller lign.

10.klip en hel dags forkælelse, hvor I gør det han vil

Eller noget i den retning, hvis han har nogle interesser, en livret, nogle huspligter eller sådan noget, kan du jo bruge det til klippene. Så kan han selv bestemme, hvornår han vil "indløse" det forskellige ;)

Held og lykke med jagten på morgengaven fool

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Bøggilds forslag er bare supergodt.

Jeg tror nok, at vi er blevet enige om, at vores nye ringe er vores morgengave. Vi har nogle forlovelsesringe, men skal have nogle nye, og de koster altså 7500, så jeg tror det bliver sådan.

Jeg har også overvejet en billet til en landskamp, min kommende mand er bidt af fodbold.

Sanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer