Guest toat

Christina & Thomas' Tråd

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Tror vist jeg er nødt til at oprette sådan en tråd her for at kunne samle alle tingene og ikke glemme noget.

Min navn er Christina og min kommende mand, Thomas. Vi har sammen Laura fra feb 08 og lille Vera fra 30. maj 10. Ingen af os har været nede på knæ, men i fællesskab blevet enige om at vi vil leve sammen resten af livet :thumbsupsmileyanim: Vi ønsker ikke det store prinsesse bryllup eller den vilde opmærksomhed, så i forbindelse med Veras dåb holder vi bryllup. Kirken er allerede bestilt til d. 30. okt kl 13.45. Vi ved endnu ikke om vi skal fortælle gæsterne det på forhånd eller lave et surprice bryllup. Nogen der har lavet et surprice eller været til et??

Redigeret af toat
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej og velkommen til... jeg glæder mig til at følge din planlægning..

mht. surprice bryllup, så har jeg været til et, vi fik en invitation til en 30års fødselsdag, og skulle mødes på en resturant, da vi kom frem holdt der en bus og ventede for di resturanten "havde lavet en fejl" og vi derfor skulle holde festen et andet sted, busen kørte os til kirken, hvor gommens mor og brudens far blev soteret fra de øvrige gæster inden vi gik ind i kirken.

og jeg vil sige at jeg nød det, og det samme gjorde resten af familien.

så det kan sagtens lade sig gøre.

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til!

Super ide med surpirce! Vi overvejede det selv men droppede det da min kæreste ikke ville gå glip af en PA.

Min søster gjorde det. Vi var inviteret til hendes datters 1 års fødselsdag og da vi kom fik alle af vide at de skulle gå hen til kirken hvor bruden have stor hvid kjole på med slør og det hele. Der var ingen der havde gættet det selvom de havde planlagt det i et år.

De havde valgt at fortælle deres forældre det som de eneste lang tid inden og jeg fik det af vide dagen før da hun kom for at sove hos mig. Jeg tog så med til frisør osv på bryllupsdagen.

Det var super fedt og sjovt. Alle kom i afslappet sommertøj og uden bryllupsgave (vi samlede dog ind til unden gave festen). Festen var en sjov havefest (nok den bedste fest jeg have været til). Der var den bedste stemning! De sluttede af med at danse brudevals. Jeg ved de ikke havde brugt særlig mange penge på festen!

Så selvom man gør det på denne måde behøver man ikke gå glip af hvid kjole og traditioner! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En af mine rigtig gode veninder (min mands ekskæreste utroligt nok :thumbsupsmileyanim: ) inviterede de nærmeste til indflytterfest... Kirken ligger lige ved siden af. Så blev der råbt at vi skulle smutte i kirken og det gjorde de så. Det var et lille intimt og hyggeligt bryllup! Men stadig med masser af gang i!

0

Del dette indlæg

Tak for velkomsten alle sammen :thumbsupsmileyanim: Vi skal giftes d. 30. oktober 2010

Nå men jeg ved ikke hvordan man laver sådan et indeks i første indlæg, men det lærer jeg jo nok med tiden.

Jeg sidder og fifler lidt med indbydelserne, det er deri vi vil annoncere at vi skal giftes. Vi har besluttet at ann det i indbydelsen, fordi der er nogen som vi rigtig gerne vil have med, men måske ville melde fra til en barnedåb. Men har nok brug for lidt hjælp.

Kære

Den 30. Maj blev jeg født, i dette Herrens år.

så nu er det vist på tide, at vi til Kloster kirke går.

Det vil glæde mig, hvis I vil komme som gæst,

d. 30. oktober 2010, når jeg får min attest.

Attesten vil vise, det jeg ej endnu forstår,

nemlig at jeg det flotte navn, Vera får.

Mød op i kirken, hvor også mor og far hinanden får,

bagefter til Gartnervænget vi går

Til aften mor og far serverer lækker mad og en lille tår,

men først efter, at jeg har fået vand i mit hår.

Jeg glæder mig til at se jer denne dag,

så vi sammen kan fejre dagen med kage og flag.

De kærligste hilsener

Vera Lind Toft

Der vil så komme indformation om add og tidspunkt osv.

I det sidste vers vil jeg gerne have flettet ind, at mor og far ønsker en uhøjtidlig og afslappet fest. Men hvordan??

Redigeret af toat
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer