CharlotteO

Skønhedsplan

9 indlæg i dette emne

Hej alle :unsure:

Jeg skal giftes om 6 måneder, og vil lige høre om der er nogle der har nogle ideer til skønhedsplan, så man kan blive rigtig lækker på den store dag.

Jeg døjer en del med bumser på ryggen og ned langs benene, men jeg skal til at tage p-piller snart, så håber at det vil hjælpe.

Men er der nogle der har nogle gode ideer?

Jeg er for nærig til at købe produkter til 500 kr .

Men hjælp! :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vand vand og atter vand... Og hvid te!! Det giver fin hud. Jeg er selv super dårlig til at huske det, men når jeg endelig gør, så hjælper det altså.

Præcis, drik masser af vand og hvid the og spis friske grøntsager, - drop kaffe og sodavand og salt / fedtholdige fødevarer.

Exfolierer din hud 1-2 gange om ugen og smør dig grundigt ind i fugtgivende (uparfumeret) lotion bagefter

(hvis du "snyder med lotionen, producere huden ekstra fedt, som kompensation for det du lige har fjernet :help: )

Held og lykke med projeket :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg tror det vil hjælpe en del, når du begynder på p-piller...

Derudover er der godt at have en fast rutine med rens og fugt 2 gange om dagen, aldrig sove med make-up, undersøg om der kan være noget i kosten, der er med til at give dig uren hud fx mælk eller ost og så vil jeg gerne slå et slag for produkterne fra acne.org - de har virket for mig og sikkert mange andre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. din urene hud på ryggen og benene så prøv at tale med din læge og sig at du vil have en henvisning til en hudlæge. Det er nemlig sådan at alle mennesker har en svampeart på huden (lyder lidt klamt men sådan er det) men denne svamp kan nogen gange gå ind og angribe hårsækkene og gøre at man får uren hud. Så skal du bare ignnem en pillekur og så vupsi så er de væk :) Med min fætter så tog det godt nok et halvt år, så det er bare om at komme igang. Men det kan jo også være noget andet, men jeg vil helt klart anbefale at tale med en hudlæge om hudproblemer :blink:

:)

0

Del dette indlæg

Hej alle :)

Jeg skal giftes om 6 måneder, og vil lige høre om der er nogle der har nogle ideer til skønhedsplan, så man kan blive rigtig lækker på den store dag.

Jeg døjer en del med bumser på ryggen og ned langs benene, men jeg skal til at tage p-piller snart, så håber at det vil hjælpe.

Men hjælp! :)

Jeps - p-piller gør altså en forskel!

Jeg er lige stoppet med pillerne og vupti! Uren hud til Pia!! Altså...!

0

Del dette indlæg

Hej alle :)

Men hjælp! :blink:

Jeps - p-piller gør altså en forskel!

Jeg er lige stoppet med pillerne og vupti! Uren hud til Pia!! Altså...!

Ditto her.... Så er sikker på p-pillerne hjælper. Føler mig total teenage-agtig igen! Synes dog der begnder at hjælpe her 6 måneder efter jeg er stoppet med p-pillerne. Men :) hvor ville jeg gerne være fri for bumserne! Håber de når at forsvinde i løbet af de næste par uger ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde godt nok ikke nogen ændringer i huden mht p-piller, men har heller aldrig været hårdt ramt.

Der findes en creme på apoteket, som skulle være super!! Da jeg var gravid var der mange i min onlinemødregruppe, sombrugte basiron fra apoteket og det skulle være rigtig godt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer