Guest ibenogallan

Iben Og Allan - 13. August 2011

64 indlæg i dette emne

Nu har jeg så prøvet at bruge den Powerhoop i et par dage og det er bar IKKE nemt! Er endelig begyndt at kunne finde ud af det den ene vej, men den vil sku ikke blive oppe når den skal køre mod uret rundt! :thumbsupsmileyanim:

Men men men..... vil fortsat bruge den og se om ikke det giver lidt resultater..... Og så har jeg lige opdaget at jeg har tabt 5 cm om låret på små 4 uger! hvor er det bare fedt når man kan se resultater på den måde! For første gang i rigtig mange år glæder jeg mig faktisk til at træde op på vægten...... Mærkelig fornemmelse...... He he.....

En lille opdatering med musikken, så har vi idag sendt en mail til diskogruppen med en officiel forespørgsel. Ham der står for det hele er en god ven men det er lidt nemmere hvis vi booker dem på "den rigtige" måde.... Glæder mig til at få det på papir så der er én ting mindre man skal gå og tænke på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at musikken er ved at være på plads. :rolleyes:

Og superfedt (eller måske ikke FEDT, høhø) med låret! Godt gået!!! :thumbsupsmileyanim: Og det skal nok komme med den powerhoop. :ilovebryllupsklar: for at du kæmper videre og ikke giver op. Det skal nok give resultater! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak!

Så var jeg ovver hos forældrene idag og så har de sørget for at vi bliver hentet i en bil ved kirken og kørt til receptionen! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Det eneste vi må vide er at den er gammel, flot, åben, men kan lukkes ved regnvejr, velegnet til bryllupskørsel og den type bil man vender sig om og kigger efter på gade..... Hmmmm..... Hold kæft hvor er jeg nysgerrig! Ville helt vildt gerne vide hvordan den ser ud, men det må desværre vente til om knap 1 år...... Og så vil min gode fader køre os op til feststedet efter receptionen, men vi snakker om at booke en limo eller lign til at gøre det så han kan slappe lidt af... Men det er i hvert fald en ½ post der nu er klaret :rolleyes:

Og så har vi fået første tilbagemeldning på musikken... Hvis vores ven kan sætte det hele op dagen før og ikke skal betale en chauffør til det, så skal vi kun give omkring 2500kr :ilovebryllupsklar:

Det hele inkluderer en iPod med dinnermusik og tilhørene højtalere under maden og DJ til festen..... Vi skal snart mødes og snakke omkring hvilken type musik vi gerne vil have mm. samt for at få en kontrakt på det hele.... Selvom om det er en venne-aftale vil jeg gerne have det på papir så der ikke senere hen bliver problemer i form af misforståelser.....

Jeg kan godt lige at have så meget på papir som muligt, da det forhåbentligt mindsker evt. misforståelser og så har man også noget konkret at forholde sig til :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt med kørselen. :thumbsupsmileyanim:

Ja og havde overhovedet ikke regnet med at de ville gøre det! Jeg syntes det er stort nok af dem at vi kan holde reception med 100 mennesker i deres have (skal lige siges at min mor har svært ved at håndtere mange, og specielt fremmede, mennesker) Så det er bare super dejligt de havde tænkt på at arrangere en bil til os :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu skal jeg i uge 43 ind og kigge lidt på kjolder for første gang! har kun kigget på nettet og vinduer, ikke været inde i en butik endnu... Men min mor inviterede mig ud og kigge i en ny butik der ligger i Køge! så vi skal spise frokost og ind og se om deres stil passer til mig så jeg ved om jeg skal derind når jeg for alvor skal ud og finde en kjole :thumbsupsmileyanim:

Får helt sommerfugle i maven bare af at tænke på jeg skal kigge på kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii kjoleprøvning!!! Det er så fedt!!! :thumbsupsmileyanim: Og husk billeder! :thumbsupsmileyanim: Maaaaaasser af billeder!!! :thumbsupsmileyanim::b223:HUUG:cheerleader3::bearhug:

Jeg skal nok ikke prøve..... Tror jeg venter til jeg kommer tættere på, men hvis jeg finder noget skal jeg nok huske at tage billeder :bearhug: ved godt hvor vilde i er med billeder herinde.....

Og så har jeg bare haft den værste morgen! blev vækket af at svigermor ringede, hvilket hun aldrig gør kl 7 lørdag..... Allans lillebror havde været i byen og blev overfaldet på vejen hjem! så vi kørte på skadestuen og heldigvis er han sluppet med en hjernerystelse, små knubs og en lille flænge i baghovedet der kun skulle have 2 sting.... Men de var flere der bankede ham og efterfølgende spraymalede ham i ansigtet og hans tøj :bearhug: de har totalt smadret alt ved stationen og til at starte med kunne han ikke huske noget som helst... Nu kan han så huske at han kom gående med sin mobil i hånden lige ind midt i at de var igang med hærværk.... der troede han tog billeder eller var ved at ringe efter politi, hvilket han ikke var, og sprang så på ham..... Føj hvor kan folk være onde!

:bearhug:

Han er også blevet min lillebror og har bare så ondt af ham......

0

Del dette indlæg

Først et par stykker af dem her :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Åh altså, hvad sker der for folk. Synes det er skræmmende at man snart ikke kan gå i fred når man er på vej hjem fra byen.

Lyder lidt som om de panikkede men helt ærligt, spraymale ham i ansigtet, de kunne da have skadet hans øjne :cheerleader3: sådan nogle fede s.......

Men glæder mig han slap så "billigt" det kunne jo være gået meget værre med alt det knivstikkeri der er de her dage.

Ikke som da vi andre gik i byen hø hø :thumbsupsmileyanim:

Uuhhh kjoleprøvning... Jeg havde også min mor med, var så hyggeligt. Og husk kamera hvis du altså må tage billeder, måtte vi gerne det ene sted men ikke det andet :b223: synes det er irriterende men kan på den anden side godt se det med kopi beskyttelse, men det er bare så svært ar huske dem fra hinanden når man kommer hjem.

Min mor tog noter med navn og model nr samt lidt om hvordan den så ud og hvordan jeg følte mig i den. Hjalp en del da vi fik frokost og snakkede kjolerne igennem.

Får helt lyst til at komme ud og prøve kjoler igen selvom jeg har en fantastisk kjole der hænger ved mine forældre HUUG

0

Del dette indlæg

Tak for kram.

Ja, jeg er også super glad for de ikke havde hverken baseballbat, knive eller andet.... og at de ikke var typen der hopper på folk når de ligger ned....

Næste gang jeg skal i byen skal jeg helt sikker ikke gå hjem selv der nede fra... der bliver ringet til H2B og så må han komme og hente mig når jeg ankommer med toget..... Bare irriterende at sådan er nødvendigt for at man kan føle sig sikker....

Glæder mig også rigtig meget til at kigge på kjole, og ser endnu mere frem til når jeg skal prøve dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fy for pokker, hvor forfærdeligt! Hvad sker der for sådan nogle svin?!?!? :shooter: Ved I noget om, om man kan fange gerningsmændene? (Der må vel være overvågningskameraer sådan nogle steder?)

Men puha.. Godt at han i det mindste "kun" fik hjernerystelse osv. selvom det da også i dén grad er slemt nok!!! Masser af ønsker om god bedring til lillebror og herfra. Og :thumbsupsmileyanim::respekt::bearhug::):(:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug: til jer alle.

0

Del dette indlæg

Tusind tak skal i alle have!

Der er desværre ikke store chancer for at fange dem der har gjort det.... Der er et overvågningskamera men vi ved ikke om det viser noget.... Nu må vi se.....

Han kommer heldigvis hjem igen i morgen og han er nogenlunde frisk så det er super dejligt :thumbsupsmileyanim:

Dejligt! :respekt: Det er jo også det vigtigste, at han bliver frisk igen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi (læs jeg ;) ) siddet og leget lidt med monogram og har bl.a. lavet et første udkast til hvordan vores invitation skal se ud indeni.... Ud over selve invitationen kommer der en folder med praktiske oplysninger samt en med et tidsprogram... Dem er jeg igang med at arbejde på nu.... Hvad man ikke får lavet når man sidder syg hjemme ;)

Først kommer vores monogram og derefter invitationen

post-42050-1286200959.jpg

post-42050-1286201288.jpg

0

Del dette indlæg

Super flot monogram! :shopping:

Jeg har lige lidt kommentarer/rettelser til invitations teksten. Ved to navne synes jeg i skal bruge & i stedet for 'og'. Også vil jeg mene at det hedder i 'anledningen'. :huh: Og så tænker jeg lidt - i inviterer vel folk i holder af, så her vil jeg bruge 'kærlig hilsen' i stedet for 'venlig hilsen'. Men det er vel en smagssag. :)

Og det ser altså rigtig godt ud med monogrammet som vandmæke!

0

Del dette indlæg

Det ser bare rigtig godt ud.

Meget romantisk monogram (hvis man kan sige det ) :shopping:

Og så er an(d)ledning uden d :)

He he.... opdagede det lige da jeg havde lagt det ud, så den er rettet ;) har også brugt lang tid på monogrammet

Super flot monogram! :)

Jeg har lige lidt kommentarer/rettelser til invitations teksten. Ved to navne synes jeg i skal bruge & i stedet for 'og'. Også vil jeg mene at det hedder i 'anledningen'. :) Og så tænker jeg lidt - i inviterer vel folk i holder af, så her vil jeg bruge 'kærlig hilsen' i stedet for 'venlig hilsen'. Men det er vel en smagssag. :)

Havde slet ikke tænkt over at bruge hverken & eller kærlig hilsen men det ser faktisk bedre ud :huh: thank you! Kan godt være det ser godt ud med monogrammet som vandmærke men det kan godt nok være en pain in the a** at få det hele til at klikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he.... opdagede det lige da jeg havde lagt det ud, så den er rettet ;) har også brugt lang tid på monogrammet

Jeg har lige lidt kommentarer/rettelser til invitations teksten. Ved to navne synes jeg i skal bruge & i stedet for 'og'. Også vil jeg mene at det hedder i 'anledningen'. :) Og så tænker jeg lidt - i inviterer vel folk i holder af, så her vil jeg bruge 'kærlig hilsen' i stedet for 'venlig hilsen'. Men det er vel en smagssag. :)

Havde slet ikke tænkt over at bruge hverken & eller kærlig hilsen men det ser faktisk bedre ud :huh: thank you! Kan godt være det ser godt ud med monogrammet som vandmærke men det kan godt nok være en pain in the a** at få det hele til at klikke...

& og kærlig hilsen kan gøre meget! Dejlig du kunne bruge det. :blush:

0

Del dette indlæg

& og kærlig hilsen kan gøre meget! Dejlig du kunne bruge det. :blush:

Faktisk! Helt utroligt.... Og man bliver spurgt om hvordan man kan tilbringe så mange timer hver dag med at tænke bryllup og lave invitationerne om, om og om igen ;)de skulle bare vide hvor meget de små detaljer gør i det store billede ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer