egegaard

Årsdag, Jeg Skal Arrangere Nogen Gode Forslag

12 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg har 6 års dag på tirsdag og det skal fejres.

Da han netop er startet i nyt job, så overskud er småt, har jeg lovede at arrangere.

Jeg har fået min mor til at passe sønnike med overnatning.

Men pludselig er jeg på bar bund ved slet ikke hvad jeg skal finde på - så forslag er kærkomne.

Vi bor på midt Sjælland og arbejder begge i stor københavn. Har bil vi kan komme rundt i.

Jeg vil gerne bruge lidt penge på det - men heller ikke alt for meget så skyd endelig med ideer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste og jeg har 6 års dag på tirsdag og det skal fejres.

Da han netop er startet i nyt job, så overskud er småt, har jeg lovede at arrangere.

Jeg har fået min mor til at passe sønnike med overnatning.

Men pludselig er jeg på bar bund ved slet ikke hvad jeg skal finde på - så forslag er kærkomne.

Vi bor på midt Sjælland og arbejder begge i stor københavn. Har bil vi kan komme rundt i.

Jeg vil gerne bruge lidt penge på det - men heller ikke alt for meget så skyd endelig med ideer.

Har du kigget på f.eks. billetnet om der er et arrangemant i kunne tænke jer at tage til? Eller bare en stille og rolig overnatning kun jer to? Min kommende mand og jeg er ret aktive, så jeg kunne godt finde på noget i den dur, men er slev fra jylland, så har ikke sp mange konkrete forslag i Kbh. Det eneste jeg kan komme på er en tur i tivoli :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja hvis vejret er til det, hvad så med en tur i tivoli...? Evt. bestille bord på Herman, hvis det ikke er her lige om snart... Der er vist flere ugers/måneders ventetid, hvis det er en weekend...

Ellers en tur til Nordsjælland måske? En tur på hotel og en stille og rolig tur på Louisiana?

0

Del dette indlæg

hver torsdag aften her de næste par uger er der en lille båd som hedder græsholm der sejler aften tur i storebælt, man sejler kl 19:00 og kommer tilbage kl 21:30. incl mad men eksl drikke varer koster sådan en tur 400kr for 2pers, drikkevarerne skal købes ombord. hvis man ikke vil have mad med koster det 240kr for 2pers.

Den sejler fra kajen ved Caspar brandts plads i korsør.

menuen er nyrøget laks , med kartoffelsalat og mixed salat, flutes og smør.

det skulle være super hyggeligt.

billetterne kan købes hos visit sydvestsjælland nygade 7 4220 korsør

tlf 58350211 eller se her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis i er meget aktiver og godt kan lide at lave noget sammen kan Go high på Kragerup gods godt anbefales det er vildt fedt og så fed at gøre sammen.

Ellers syntes jeg bobos forslag lyder dejligt.

Tusin tak for ideer. Båden skal da lige kigges nærmere på og kragerup Gods.

Tivoli har vi været en del i, synes jo det skulle være lidt anderledes, men mange tak for input.

Jeg har luret på billetnet, men der var ikke lige noget der fangede.

Jeg har selv undersøgt : Chokolade smagning, wellness og luret på hoteller med overnatninger. Men hotellerne er umiddelbart lidt dyre, for så skal der jo også lidt mad og sådan til. og så løber det hurtigt op i over 2000 kr. og det er lige i overkanten. Wellness er nok mest mig, men der er det også kun i DGIbyen at det ikke er for dyrt.

Min oprindelige plan var chokolade smagning, god middag og evt. en billig overnatning så vi kunne hygge med vin. Men chokoladesmagning kunne ikke lade sig gøre.

Så tænkte jeg havne rundfart, mad og overnatning - men overnatning har jeg svært ved at finde billigt, det render hurtigt op ca. 1000 kr. for 2 voksne. Så er der mad mv. udover.

Så hvis nogen kender et godt men billigt sted imødeses det også gerne.

0

Del dette indlæg

Comwell har noget der hedder Crazy summer... hvor man kan få overnatninger fra 295,- pr. person inkl. morgenbord...

så kan jeg varmt anbefale dem på sorø storkro, de er super søde og der er fri afbenyttelse af pool o spa når man overnatter der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Comwell har noget der hedder Crazy summer... hvor man kan få overnatninger fra 295,- pr. person inkl. morgenbord...

så kan jeg varmt anbefale dem på sorø storkro, de er super søde og der er fri afbenyttelse af pool o spa når man overnatter der.

Der var vi også... super dejligt sted... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

tusin tak for input.

Jeg kiggede på comwell, har selv været i sorø før og det er fedt.

Men så fandt jeg tilsvarende tilbud på skodsborg spa og hotel, så der slog jeg til, det er nemt da det er en hverdag og vi skal på job derfra´, så er der lidt langt fra sorø og det i roskilde så ikke ligeså lækkert ud.

0

Del dette indlæg

jeg kan se jeg er lidt bagud her..

overnatning lyder som en god ide!

hvis du ikke har sprængt budgettet endnu, så skal du gå ned og købe/låne/leje erotic4real det er et bræt spil for voksne par! det tager hurtigt et par timer og er ikke et sex spil men et erotisk spil, man kommer tættere på hinanden og lærer nyt om hinanden, og ser hvor godt man kender hinanden. og får lov at røre en masse ved hinanden!

men det kræver også lidt forberedelse: der skal bruges/indkøbes visse redskaber inden start. det står i pakken (nutella, honning, flødeskum, bind for øjenene osv kun fantasien sætter grænser. samt man skal købe ind til gode drinks/øl/en god vin eller andet man kan nyde imens jordbær osv! )

håber i får en vidunderlig dag!

erotic4real

0

Del dette indlæg

jeg kan se jeg er lidt bagud her..

overnatning lyder som en god ide!

hvis du ikke har sprængt budgettet endnu, så skal du gå ned og købe/låne/leje erotic4real det er et bræt spil for voksne par! det tager hurtigt et par timer og er ikke et sex spil men et erotisk spil, man kommer tættere på hinanden og lærer nyt om hinanden, og ser hvor godt man kender hinanden. og får lov at røre en masse ved hinanden!

men det kræver også lidt forberedelse: der skal bruges/indkøbes visse redskaber inden start. det står i pakken (nutella, honning, flødeskum, bind for øjenene osv kun fantasien sætter grænser. samt man skal købe ind til gode drinks/øl/en god vin eller andet man kan nyde imens jordbær osv! )

håber i får en vidunderlig dag!

erotic4real

Super, tak det skal jeg nok lige nå. Det lyder rigtig hyggeligt og sjovt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer