Elva

Tema: Jane Austen

59 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Elsker simpelthen Jane Austen's romaner, og filmatiseringerne... Har skrevet 3. årsopgave omkring stolthed og fordom :loveboard:

Ham her er da bare for mmhh :)

post-40403-1291844362.jpg

Og hvem ville ikke gerne holde festen her

post-40403-1291844417.jpg

Elsker Anne hathaway i Becoming Jane

post-40403-1291844522.jpg

Jeg skrev også 3.g opgave om den og elsker Pride & Prejudice - men jeg er nu mest til BBC serien :)

Jeg skrev om romanen, men er også mest til serien, da den jo følger bogen mest, og så syntes jeg stadig at Colin firth er Mr Darcy, og ham er der ingen der kan slå :)

Ja, jeg skrev også om romanen, fik vist det formuleret ret dårligt! Men da jeg skrev var filmen jo slet ikke lavet endnu.. Og nej ingen slår Colin Firth som Mr. Darcy - det må være ham Jane Austen har tænkt på, da hun skrev bogen... eller... Jeg købte serien efter jeg skrev om romanen og har set den 1000 gange og derfor kan filmen slet ikke hamle op med den for mig! (+ jeg kan heller ikke rigtig holde Kiera Knightley ud, så synes ikke hun er en særlig god Lizzy :) )

Keira Knightly er alt for pretty/tynd/og ikke med den der små-bogede attitude som BBC's Lizzi har

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Keira Knightly er alt for pretty/tynd/og ikke med den der små-bogede attitude som BBC's Lizzi har

Ja nemlig :thumbsupsmileyanim:

Åh, jeg sidder virkelig og ærger mig lidt over at jeg ikke kunne få htb med på Austen Tema, ville have været så fedt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også totalt vild med Jane Austen...Nu er min kjole ikke blevet lavet endnu, men den bliver med lille ærme og Lilla bånd under barmen og så tyl ned så den får lidt fylde og med lidt slæb...så den er da lidt i stil med nogle af de kjoler der er lagt ind... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer