Beate007

Beretning - den perfekte dag.

126 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så var det blevet min tur til at holde tale, er du helt rund jeg var meget nervøs.... var nok den dårligeste borddame man kan tænke sig, men talen gik rigtig fint, uden nogen tårre fra min side, det var kun min mor der trillede et par tårer og jeg fil takket alle dem jeg ville!! Thomas troede ikke jeg ville holde tale for ham og han blev rigtig glad, du kan læse talen i min planlægning hvis du er nysgerrig....

post-40888-1291833964.jpg

0

Del dette indlæg

ja så bliver det straks mere problematisk, for nu var det tromas tur til at holde tale, han jorde det naturligvis som om han aldrig havde lavet andet, men jeg var vildt skuffet..... den var meget upersonlig og han prøvede at køre et paralel løb imellem tyskland/berlin historie (det var der han friede..) og vores forhold - jeg forstod ikke sammenhængen og der var ikke skyggen af varme i hans tale.. til hans forsvar skal det siges at vi havde et ret stort skænderi en uges tid før brylluppet og jeg i det sammenhæng bad ham ikke holde en sukkersød men realistisk tale men det betød jo ikke at jeg ikke ønskede nogen dejlige kærligheds erklæringer fra min mand, vi har diskuteret det og forsonet men jeg var rigtig ked af det dagen efter da jeg fik læste den igen og stadig ikke forstod han paraleller..

post-40888-1291834291.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde været ret bange op til dagen om der overhovedet var nogen der ville sige noget, om der overhovedet ville komme nogen indslag, og jeg tror grundet de mange familier vi har syntes de de var nød til det for at alle familier sagde noget/blev representeret!! min mor holdt en fin rørende tale om da hun "fik mig" jeg var jo 13år.. homas mor holdt en lidt hurtig men sød tale om at der er 3 små ord man skal huske i et ægteskab.. og det er 3 små ord man skal huske ikke at bruge...: HVAD SAGDE JEG...... mget klogt og jeg har tænkt på det siden mange gange haha.

ligeledes holdt min bedste veninde en rigtig dejlig tale og havde en sjov sang med. og thomas ene svoger sagde et par kyndige ord på vegne af hele hans familie!!

min onkel fandt en lille cykel at hygge sig på i den ene rygepause..

post-40888-1291834777.jpg

0

Del dette indlæg

alt forløb i den bedste orden og det var rigtig fantastisk at have alle vores familier samlet, den form for lykke og glæde kan man ikke købe for penge, inden dans og kage gik vi lidt rundt og fik minglet og talt med de forskellige gæster, bare rigtig dejligt!! og alle var helt tosset med kjolen!

0

Del dette indlæg

ja klokken blev hen af 23:30 tiden var det tid til at danse og vi fik sat bryllupsvalsen på, Thomas stod i den ene ende og jeg i den anden vi havde jo indøvet til dans at vi skulle gå imod hinanden og han føre mig rundt i en stor cirkel med kjolen oppe i den ene hånd, alle var helt vilde det var ret blæret!!

på den måde fik vi også brugt lidt tid så vi ikke skulle danse så længe igen!

post-40888-1291835138.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

HOV! jeg havde jo lavet 20 pom pommer i hvidt silkepapir.. det tog en krig men sejt så det ud, i lokalet var der nogen faner der kørte og de fik pom pommerne til at snurre og svinge en smule de var FEDE og fik mange kommentaret med på vejen!!

post-40888-1291835901.jpg

0

Del dette indlæg

Så skulle vi have kage, det var lidt opreklameret men nu meget underholdende med alle de traditioner, jeg er klad for vi gjorde det på dem måde set i bak-speljet!! kagen ville jeg selv bage eller have en anden kage hvis jeg skulle gøre det om, bryllupskage siger mig ikke så meget!!

post-40888-1291836227.jpg

0

Del dette indlæg

her efter dansede vi den halve nat.. på et tidspunkt fik vi natmad, hotdogs og en del gæster smuttede da de havde langt hjem, resten af os dansede og hyggede til ca 04:00 hvor Thomas og jeg gik på vores værelse og fandt sengen fyldt med hø og rosenblade.. der var ikke meget af det sjove den nat!! vi var alt for trætte!

dansen var både inde...

post-40888-1291836634.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

en uge efter tog vi en uge til Samsø hvor jeg havde en sted-far boende der nu er død desværre, vi havde en hel uge i fantastisk vejr!!

næste fredag tager vi på en lille skiferie for nogen af bryllupspengene så det er vel en slags bryllupsrejse!!

post-40888-1291837317.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer