Gyldendorf

Susan & Thomas d. 14. August 2010

6 indlæg i dette emne

Hej Allesammen..

Nu har jeg været herinde i så lang tid at det vist er på tiden at få oprettet en tråd. Jeg tænkte at det var bedst at gøre det nu lige inden brylluppet og så kan lave beretningen i forlængelse af denne.

Thomas og jeg skal giftes på lørdag i Hejls Kirke :griner:- og jeg synes godt nok at tiden nærmer sig MEGET hurtigt.. og de sommerfugle jeg havde i maven i starten af ugen har ændret sig til elefanter... Vi mødte hinanden for 3½ år siden over nettet og bor i dag i Vestjylland, hvor han arbejder i familievirksomheden. Samtidig med at vi har været i gang med at planlægge bryllup er vi også i gang med at bygge hus, så arbejdsfordelingen har været ret klar - Thomas tager sig af huset og jeg af brylluppet - men vi har nu været fælles om de store beslutninger.

I dag er jeg kørt til Sønderjylland for at være sammen med mine forældre de sidste dage og få ordnet alle de sidste praktiske ting. Jeg startede med at køre ind og hente min brudekjole :cheerleader3::) Heldigvis prøvede jeg den lige en sidste gang, og der var da en knap i min halterneck som var løs, og der var kommet en lille plet, så det fik vi lige fikset og renset.

Så er der blevet slæbt klapkasser til den store guldmedalje, da alt er gjort klar lige til at sætte i traileren når vi fredag skal ned og pynte feststedet, Den Gamle Grænsekro i Christiansfeld, en kasse per bord, så det er nemt at overskue. The final touch på den store bordplan er lavet færdig, så den ligger også klar nu.. Jeg skal nok lige sætte nogle billeder ind når vi har været nede med det, så I kan se hvordan det ser ud i sammehængen.

Ellers er aftenen gået med at pleje fødderne - de har det ikke lige så godt efter to afteners intensiv øvelse af brudevalsen :thumbsupsmileyanim:

Det var lige lidt for i aften, i morgen står den på besøg på feststedet for at få afklaret de sidste ting med placering af musik etc., tjek at alt tøj er i orden - brudepigernes og forældres. Så skal jeg et smut op på Skamlingsbanken da vi skal fotograferes deroppe i tilfælde af godt vejr, og der er lige lidt koordinering, da der er opera og dans fra det kongelige teater om søndagen, så der er allerede ved at blive stillet hegn og scene op. Derefter går turen ned til min farmors grav, hvor jeg lige skal ligge en blomst, og have en stund for mig selv. Og til sidst kommer min mormor og morfar til aftensmad, da min mormor desværre ikke deltager i brylluppet pga. sygdom, så vi skal lige have en rigtig hyggelig aften i morgen. Og så kommer der nok tusinde andre småting i morgen.

En meget spændt brud - Susan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer