bazuka97

Hjælp til 'formindskning' af billeder

8 indlæg i dette emne

Mayday!

Nu ville jeg jo gerne spamme 'vis os din brudekjole' tråden og alt muligt andet med billeder.....MEN....

Jeg kan ikke uploade dem. De fylder tilsyneladende alt alt for meget.

Er der mon nogen her der kan forklare hvordan jeg skaber mine billeder om så de fylder noget mindre? Jeg trode jeg havde fundet ud af det via Picassa, men det var det samme, så skal jeg mon ændre på antallet af pixels også?

Hjælp.....please

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mayday!

Nu ville jeg jo gerne spamme 'vis os din brudekjole' tråden og alt muligt andet med billeder.....MEN....

Er der mon nogen her der kan forklare hvordan jeg skaber mine billeder om så de fylder noget mindre? Jeg trode jeg havde fundet ud af det via Picassa, men det var det samme, så skal jeg mon ændre på antallet af pixels også?

Hjælp.....please

HER er der et supernemt og GRATIS og lovligt program! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg åbner det i paint, den mulighed får jeg når jeg klikker på det billede jeg har kopieret ud til mit skrivebord....

Så trykker jeg på ctrl - alt - w og kan der gøre billederne mindre %-vis. Det gør jeg et par gange indtil jeg synes de fylder tilpas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mayday!

Hjælp.....please

TAK så behøvede jeg ikke at lave et indlæg :cheerleader3: For havde også næsten opgivet at ligge billeder herind så tysind tak for hjælpen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er der nogle der kender til et program, hvor man kan formindske billeder på MAC?

Hvis du ligger billeder ind i iphoto, så vælger du det billeder som du gerne vil gøre mindre, går op i arkiv, derefter i eksporter, så kommer der en ny boks op, hvor man kan vælge type der vælger du jpeg, derefter går du i størrelse, der kan du så ændre størrelsen på dem, derefter trykker du på knappen eksporter, og vælger hvor du vil gemme den. Så skulle det være muligt.

Håber det gav mening. :-D

0

Del dette indlæg

Er der nogle der kender til et program, hvor man kan formindske billeder på MAC?

Hvis du ligger billeder ind i iphoto, så vælger du det billeder som du gerne vil gøre mindre, går op i arkiv, derefter i eksporter, så kommer der en ny boks op, hvor man kan vælge type der vælger du jpeg, derefter går du i størrelse, der kan du så ændre størrelsen på dem, derefter trykker du på knappen eksporter, og vælger hvor du vil gemme den. Så skulle det være muligt.

Håber det gav mening. :-D

Tak tak... Det er sådan jeg jeg gør det lige nu.. Men havde håbet, at der var en lettere måde :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer