Guest jeanettejuul

Hjælp til invitations-tradition ..

9 indlæg i dette emne

Hej med jer skønne brude(gomme) derude.

Jeg har brug for hjælp.

Jeg sidder og er igang med at skrive invitationer, men er pludseligt kommet i tvivl om noget.

Er der egentlig Bruden eller Gommens navn som står først efter Kærlig hilsen?

Altså traditionelt-vis?

Håber der er nogen som kan hjælpe..

Knus fra en meget forvirret Jeanette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Normalt er det altid den der skriver der har sit navn til sidst, og det bruger jeg også næsten altid.

MEN her har vi dog mit navn først, invitationen er fra os begge og en vi har skrevet sammen så synes ikke rigtig man kan sætte noget navn sidst her. Så vi har valgt at skrive bruden først da jeg synes det er pænest man nævner kvinden først. Det har vi også gjort på invitationerne med gæsternes navne, selv om det er et par hvor man normalt siger mandens navn først når man bare snakker om dem i daglig tale, så vælger vi at skrive kvindens navn først, synes det er det pæneste at gøre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normalt er det altid den der skriver der har sit navn til sidst, og det bruger jeg også næsten altid.

MEN her har vi dog mit navn først, invitationen er fra os begge og en vi har skrevet sammen så synes ikke rigtig man kan sætte noget navn sidst her. Så vi har valgt at skrive bruden først da jeg synes det er pænest man nævner kvinden først. Det har vi også gjort på invitationerne med gæsternes navne, selv om det er et par hvor man normalt siger mandens navn først når man bare snakker om dem i daglig tale, så vælger vi at skrive kvindens navn først, synes det er det pæneste at gøre.

Fuldstændig enig! Så ingen grund til at jeg skriver det samme. ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer