26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukke smukke ringe :cheerleader3:

Rigtig god bedring - du når snildt at være på toppen igen til den store dag lige om snart :):):cheerleader3:

Tak, det er også min plan :)

H2b skal forresten også til sin polterabend i dag - Helt uvidende kommer gutterne og henter ham på arbejdet :) Vores søn passer mine forældre til i morgen, så hele dagen kommer til at stå på afslapning og X-factor i aften. Nååh ja, og sikkert også lidt BK :)

0

Del dette indlæg

Vielsesringe

Vi fik hentet vores vielsesringe i sidste uge, og de er stadig SKØNNE! :)

I har allerede set billeder af dem tidligere, men I skal alligevel se dem "live" - Nej, I slipper ikke! :cheerleader3:

5452600717_cf90406fee_z.jpg

5452600721_8fc232069f_z.jpg

Hvor er de flotte! Er helt vild med revnen i midten!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirkehæfte

Så kunne jeg endelig blive færdig med kirkehæfterne! Det krævede jo kun lige et besøg hos præsten og beslutte sig for salmerne :cheerleader3: De er ikke printet ud endnu, men derfor kan I jo godt se billeder alligevel af den ikke-udprintede udgave :cheerleader3:

Ydersiden (Det er meningen at den bare skal foldes i tre - Gider ærlig talt ikke det store arbejde med det, haha!)

5455642561_d1fa4a6004_b.jpg

Indersiden

5455642419_3c4f5448cd_b.jpg

Salmerne bliver:

1. I østen stiger solen op

2. I blev skabt som mand og kvinde (denne bliver spillet på klaver! :) )

3. Det er så yndigt at følges ad

Det skal nok blive godt! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha. Hvor ser det bare ud til at ha' været en åndssvagt sjov PA du har haft! :) Du var fantastisk i den dragt. Hahaha :D

Det var også sindsygt sjovt! :loveboard: Men er du gaaaal, det er hårdt at være i sådan en sumo dragt! Jeg vold-svedte, og dagen efter var samtlige muskler bare ømme! :)

0

Del dette indlæg

Middagslokalet

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at smide billeder af prøve-opdækningen af middagsbordet op :loveboard: Forbered jer på at blive spammet! :)

Bordet set fra den ene side...

5465371884_4e56dbcaa2_z.jpg

Bordet set fra den anden side...

5465376728_102a2f7322_z.jpg

Der var et par brocher i overskud, så to af dem skal bruges til vores stole ligesom på billedet - De andres stole får intet "bling" :tongue:

5465372298_d34de5805e_z.jpg

Vi ved ikke endnu, hvordan servietterne skal foldes, så dette er bare en hurtig prøve :)

5464775747_bee75f6a4d_z.jpg

5465373878_b6ac0c2a19_z.jpg

Detaljebilleder af pynten :)

5464776671_567efb8d98_z.jpg

5464777395_cb97979937_z.jpg

5465375274_91a0a69aa9_z.jpg

5464777153_7cce1e0572_z.jpg

5464778429_77fdb19db6_z.jpg

Jeg tænker, at bordet måske godt kan mangle lidt pynt, men på den anden side så kommer der jo mere "fyld", ligeså snart der bliver dækket op til alle personer - Ellers synes jeg selv, at det er blevet ret fint :)

0

Del dette indlæg

Opdatering...

I dag er der kun 5 dage til brylluppet! :loveboard:

Det betyder, at jeg nu hver dag vil tjekke vejret for lørdag på DMI! Desværre ser vejret ud til at blive dårligt :) Rigtig ærgerligt når vejret ellers har været super de sidste to lørdage :) Så tøser, kryds lige fingre for noget godt vejr, ikke?!

Brudebuket, blomster til kirken og brystbuketter bestilte vi hos blomsterhandleren i søndags, så det er der styr på nu! Blomsterne bliver hvide, ligesom kirketjeneren ville sørge for at holde alterbuketterne hvide/lyse i farven til brylluppet - SUPER! :)

Vægtmæssigt kunne jeg godt ønske, at jeg havde taget mig mere sammen og dermed tabt mere. Men jeg har alligevel tabt 6 kg, og jeg kan måske nå at smide ½-1 kg mere inden brylluppet, og det synes jeg faktisk også er ret flot i betragtning af, at jeg egentlig først gik rigtig i gang med træning her i januar :)

Vi havde oprindeligt besluttet, at vi bare ville køre i vores egen bil til brylluppet og så pynte den, men efter en snak synes vi alligevel, at det kunne være lidt sjovt at køre i noget andet og ikke mindst have chauffør på! :) Valget er indtil videre faldet på denne gule Hummer, som vi har fået at vide er ledig, men vi er nok alligevel en smule tilbeholdende pga. det (måske) dårlige vejr på lørdag... Men nu må vi se...

5464888553_50f19e7bb8.jpg5465486250_32e7e00d44.jpg

Hehe, og så skal jeg da lige slutte denne opdatering med at vise den hæslige t-shirt, som de fik h2b til at bære til sin polterabend!

5465380504_1298dfa25f_z.jpg

Ja, det er så MIG på billedet! :) Ikke videre kønt, men læg lige mærke til teksten: "HJÆLP!!! Jeg skal GIFTES med det her" :) Haha, tak for l... alligevel, gutter! :tongue:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suuuper fin bordpynt, er selvt endt ud i samme løsning med en masse gamle marmeladeglas tror jeg! Rigtig fint stylet som et "vinter-bryllup". jeg er i gang med at finde ud af hvordan de kan styles til et sommerbryllup :)

øv med vejret, men det kan jo nå at skifte 100 gange endnu. krydser fingre!!

hahahahaha + :) + :loveboard: den t-shirt er sjov!

0

Del dette indlæg

UH HA, hvor det naermer sig - det er super spaendende.

Bordopdaekningen er virkelig flot og stilet - et rigtigt vinterbrudebord og det skal nok fremstaa meget mere fyldigt, naar foerst der kommer personer, vand og vin osv paa bordet - maaaaaange komplimenter til dig for det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor sjovt. Havde slet ikke set at du også bruger madglas som bordpunt. Det ser bare super godt ud. Håber mine bliver lige så fine som dine, bare "sommer-style"!!! Nu glæder jeg mig endnu mere til at læse og se din bryllupsberretning!

0

Del dette indlæg

Sjal

Min mor har været så sød at strikke mig et sjal til brylluppet, og det skal I da se billeder af! :)

Det er lavet af kidmohair garn, og så har jeg selv sat rhinesten på i forskellige størrelser :wink:

Forfra (tror jeg skal beklage mit udtryk... doh! :o )

5468089869_736d1b1caa.jpg

Bagfra...

5468682846_8e34ceccb9.jpg

Og lige et detaljebillede :)

5468086695_5a1ea119f0.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer