26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Uhh Pia hvor er det altså bare helt vildt tæt på nu !!!! :bearhug:

Super fin bordopdækning og det lilla er jo perfekt i mine øjne :)

Det slog mig lige at rent BK-mæssigt har du været super taktisk klog ved at blive gift om vinteren.. :thumbsupsmileyanim: En hel masse frådende zillaer der har min. 3 mdr til deres bryllup venter spændt på se dig gå planken ud først :loveboard: Så tror der er mange der kommer til at sidde og vente påen fin beretning ..

Knus til dig.. Snart KONE..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tog jeg lige et marthon og læste hele din planlægning igennem. Ja 32 sider virker lidt uoverskuelige, men da jeg kom igang tog den ene side den anden. :loveboard: Jeg nød virkeligt at læse den igennem og se al den opmærksomhed du lagde i detaljerne. Man kan ikke sige at mit bryllup ligner dig overhovedet, men derfor kan jeg alligevel godt sætte pris på smukke ting og hold da op hvor har du været kreativ! :)

Jeg glæder mig meget til at se alle de små ting samlet på den store dag og jeg håber du kan moppe en eller anden til at fange alle detaljerne i dit arbejde "on set" så man virkelig kan se resultatet. :D :thumbsupsmileyanim:

Forresten bed jeg mærke i at jeg ikke kunne se lokalet hvor i skal giftes, men det får jeg vel tidsnok at se når du nu skal giftes lige om snart ;)

Held og lykke fra min side med det hele. :bearhug: Og du kommer til at stråle på dagen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Uhh Pia hvor er det altså bare helt vildt tæt på nu !!!! :hug:

Super fin bordopdækning og det lilla er jo perfekt i mine øjne :bearhug:

Det slog mig lige at rent BK-mæssigt har du været super taktisk klog ved at blive gift om vinteren.. :thumbsupsmileyanim: En hel masse frådende zillaer der har min. 3 mdr til deres bryllup venter spændt på se dig gå planken ud først :) Så tror der er mange der kommer til at sidde og vente påen fin beretning ..

Knus til dig.. Snart KONE..

Haha, hvor er du sjov! :) Men håber da, at I venter spændt på en beretning, for jeg kommer helt sikkert til at smide bunkevis af billeder op!!!! :bearhug::loveboard:

Uhh ja, snart kone... Tænk engang... Jeg synes bare, at "kone" lyder så gammelt! Ligesom når en forældrer omtaler en som "dame" til sit barn... Øehh, what!?! :bearhug: Hvad sker der lige for det! :) Nå, sidespor! Haha! Jeg glæder mig :)

0

Del dette indlæg

Så tog jeg lige et marthon og læste hele din planlægning igennem. Ja 32 sider virker lidt uoverskuelige, men da jeg kom igang tog den ene side den anden. :) Jeg nød virkeligt at læse den igennem og se al den opmærksomhed du lagde i detaljerne. Man kan ikke sige at mit bryllup ligner dig overhovedet, men derfor kan jeg alligevel godt sætte pris på smukke ting og hold da op hvor har du været kreativ! (y)

Jeg glæder mig meget til at se alle de små ting samlet på den store dag og jeg håber du kan moppe en eller anden til at fange alle detaljerne i dit arbejde "on set" så man virkelig kan se resultatet. :D :)

Forresten bed jeg mærke i at jeg ikke kunne se lokalet hvor i skal giftes, men det får jeg vel tidsnok at se når du nu skal giftes lige om snart ;)

Held og lykke fra min side med det hele. GP Og du kommer til at stråle på dagen. :sm:

Vildt du har læst hele min tråd igennem! :biggrin:

Hehe, nej der er ikke billeder fra lokalet, selvom jeg har dem, men det er fordi, jeg tænkte på at smide dem op, når jeg har billeder af det færdige resultat - Så kan man nemlig rigtig se forskellen :cheerleader3:

Tak for de søde ord :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tog jeg lige et marthon og læste hele din planlægning igennem. Ja 32 sider virker lidt uoverskuelige, men da jeg kom igang tog den ene side den anden. :) Jeg nød virkeligt at læse den igennem og se al den opmærksomhed du lagde i detaljerne. Man kan ikke sige at mit bryllup ligner dig overhovedet, men derfor kan jeg alligevel godt sætte pris på smukke ting og hold da op hvor har du været kreativ! (y)

Jeg glæder mig meget til at se alle de små ting samlet på den store dag og jeg håber du kan moppe en eller anden til at fange alle detaljerne i dit arbejde "on set" så man virkelig kan se resultatet. :D :)

Held og lykke fra min side med det hele. GP Og du kommer til at stråle på dagen. :sm:

Vildt du har læst hele min tråd igennem! :biggrin:

Hehe, nej der er ikke billeder fra lokalet, selvom jeg har dem, men det er fordi, jeg tænkte på at smide dem op, når jeg har billeder af det færdige resultat - Så kan man nemlig rigtig se forskellen :cheerleader3:

Tak for de søde ord :cheerleader3:

Arh meget smart,GP men du skrev vidst også at lokalet bare var meget almindeligt, og så skal du jo selv pynte det op til den rette stemning. Du har jo ret mange ting at gøre godt med, så jeg forholder mig spændt afventende på forskellen :D

- Og tak hehe det tog også ret lang tid, men kunne ikke stoppe da jeg kom igang :P

0

Del dette indlæg

Så tog jeg lige et marthon og læste hele din planlægning igennem. Ja 32 sider virker lidt uoverskuelige, men da jeg kom igang tog den ene side den anden. GP Jeg nød virkeligt at læse den igennem og se al den opmærksomhed du lagde i detaljerne. Man kan ikke sige at mit bryllup ligner dig overhovedet, men derfor kan jeg alligevel godt sætte pris på smukke ting og hold da op hvor har du været kreativ! :sm:

Held og lykke fra min side med det hele. GP Og du kommer til at stråle på dagen. :)

Vildt du har læst hele min tråd igennem! :cheerleader3:

Tak for de søde ord (y)

Arh meget smart,:) men du skrev vidst også at lokalet bare var meget almindeligt, og så skal du jo selv pynte det op til den rette stemning. Du har jo ret mange ting at gøre godt med, så jeg forholder mig spændt afventende på forskellen :D

- Og tak hehe det tog også ret lang tid, men kunne ikke stoppe da jeg kom igang :P

Ja, lokalet er ganske kedeligt og almindeligt, haha! Håber at vores oppyntning kan forvandle lokalet tilpas nok, så jeg bliver stillet tilfreds... :biggrin: ... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen så kommer det hele jo bare endnu tættere på end det har været før, når nu polterabend er veloverstået. Så er det jo lige for, og det er faktisk også "min" næste bryllupsfest. Næste weekend er "fri weekend" (læs arbejde hjemme) og så er der lige en fødselsdagsfest på Skjalm Hvide om fredagen.

Jeg har også fået jeres lister og kort skimmet dem. Umiddelbart rammer du jo plet hvad alsidigheden angår og musikmæssigt harmonerer det også meget godt med det jeg normalt oplever (herunder også det I ikke er så vilde med). Relax ligger meget lige for da det faktisk er et af de faste numre jeg bruger til opstilling/test og det er med numre som dette at de nye højtalersystemer - som jeg tog i brug i sidste uge - viser deres berettigelse. :)

0

Del dette indlæg

Jai.. Jubii .. Polterarbend-beretning !!! :)

Du ser da i hvert fald ud til at more dig :biggrin:

Jeg glæder mig til at se flere billeder og høre hvad din tøse-flok fik tvunget dig ud i..

Knus..

ps. hader også selv den der "ej Maja, flyt dig lige så DAMEN kan komme forbi" .. så sig dog pigen, eller kvinden.. eller hunkønnet for den sags skyld. Bare ikke konen eller damen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hårsmykker

Jeg har købt disse hårnåle, da jeg tænker, at de kan blive ret fine i håret :cheerleader3: Tanken er, at de skal samles et eller andet sted i håret - F.eks. i den ene side. Jeg ved ikke endnu, om de ender med at blive brugt, eller om alle bliver brugt for den sags skyld, men jeg synes uanset hvad, at det er rart at have valgmuligheden :)

5452600731_d083404132_z.jpg

5452600723_74ca9af737_z.jpg

0

Del dette indlæg

Jeres vielsesringe er bare så smukke!

Og rigtig god idé at ha' nogle valgmuligheder oppe hos frisøren. Jeg tror også jeg ender med at købe lidt forskelligt, for jeg får slet ikke prøveopsætning. Så satser stærkt på at ha' et par valgmuligheder med, som hun kan bruge eller lade være. :-)

Og Pia.. kun 9 dage!!

0

Del dette indlæg

Tak, tøser! Nu er der heller ikke mange dage igen, før ringen kommer på min finger!!! :cheerleader3:

Jeres vielsesringe er bare så smukke!

Og rigtig god idé at ha' nogle valgmuligheder oppe hos frisøren. Jeg tror også jeg ender med at købe lidt forskelligt, for jeg får slet ikke prøveopsætning. Så satser stærkt på at ha' et par valgmuligheder med, som hun kan bruge eller lade være. :-)

Og Pia.. kun 9 dage!!

Ja, og nu er der så kun 8 dage til!!!!

Rigtig øv, jeg er blevet vildt forkølet, så sidder herhjemme med dynen omkring mig og drikker en pokkers masse the :) Men er dog alligevel glad for, at det er sket nu og ikke først i næste uge - Hvis altså nu jeg skal se på det fra en positiv synsvinkel, og det skal jeg vel (smiley der rækker tunge)

:) Jeg skal giftes lige om lidt!!!!!!!!!!! (næsten) :cheerleader3:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer