26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Waaaauuuww, hvor er de besilt henne om jeg må spørge? shopping.gif

Selvfølgelig må du spørge smile.gif De er bestilt HER, og de er super billige i forhold til herhjemme! Meen, der er vist også en minimum bestilling på 10 stk. - Hvilket jeg sagtens kan forstå til den pris! Bare lidt surt hvis man ikke skal bruge så mange - Ligesom jeg selv skulle tunge.gif

LOL----bingo tak

Jeg låner linket til min blog

Hehe, godt! Du fandt selv ud af det ;) Tak for linket i øvrigt, jeg vil lige kigge på det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuuuhhh er helt vild med broche nummer 2 thumbsupsmileyanim.gif
Begge er super fine!!!

cheerleader3.gif

Men jeg synes, at det finest med en broche der hvor båndet sidder, så det stemmer jeg for.

Har også set at mange har perler i rosenhovederne, det er altså også fint smile.gif

Nummer 2 er virkelig smuk!

Jeg fornemmer, at stemningen peger på broche nr. 2 biggrin.gif Tusind tak for jeres input! Flere modtages gerne thumbsupsmileyanim.gif

Ej hvor er jeg fuldstændig forelsket i nr 2..!! ohmy.gif

Hold da lige op hvor er den helt fantastisk smuk...

Hvor og hvor meget om man må spørge ?? rolleyes.gif

Jeg har fundet den her smile.gif Og så koster den endda kun 59 kr., og fragten er GRATIS!!!!!

Dansk site?

Så fik jeg lige læst din tråd igennem, og ja - Det er denne danske side, hvor jeg fandt blomsterbrochen, som jeg så ikke endte med at bruge, fordi det ville være for dyrt ;) Og båndet kan jeg tilføje er købt hos Panduro Hobby - Ikke videre billigt, men det fik heller ikke økonomien til at falde fra hinanden :D

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Får du stadig "flexed" den kreative ånd :fløjt: her efter bryllupet eller har du lagt det hele på hylden?

Jamen jeg holder mig da stadig lidt i gang ;) Skal holde 30 års fødselsdag her om halvanden uges tid, så pt. er jeg i gang med at lave pomponer af silkepapir, og forhåbentlig bliver der fundet på lidt mere dertil også :) Ellers venter vi os en lille datter til august, så der bliver også rig mulighed for kreativitet til dåben :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia

Får du stadig "flexed" den kreative ånd :fløjt: her efter bryllupet eller har du lagt det hele på hylden?

Jamen jeg holder mig da stadig lidt i gang ;) Skal holde 30 års fødselsdag her om halvanden uges tid, så pt. er jeg i gang med at lave pomponer af silkepapir, og forhåbentlig bliver der fundet på lidt mere dertil også :) Ellers venter vi os en lille datter til august, så der bliver også rig mulighed for kreativitet til dåben :)

Tillykke....hvor bliver det spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Tillykke....hvor bliver det spændende :cheerleader3:

Tak - Jamen det gør det da :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer