alfahunnen

<3 A&A d. 7. august 2010 <3

19 indlæg i dette emne

Efter at have brugt 14 dage på at fordøje dagen (og vi kommer sikkert til at bruge mange flere... :loveboard: ), må jeg hellere få lagt lidt billedspam her på BK af vores store dag :balloons:

Traditionen tro vil jeg starte på bryllupsmorgenen - og her vil jeg alligevel ikke skrive en masse!!! Jah i undrer jer nok men når jeg husker tilbage, var jeg egentlig ikke i stand til at forstå at det pludselig var DAGEN...så jeg gik vist egentlig rundt i en tåge af at det føltes som hvilken som helst anden morgen, bare med lidt andre opgaver :bearhug: - ....jeg vil derfor i stedet lade et meget stemningsfyldt diasshow vise min morgen :ilovebryllupsklar:

Det er vores dygtige fotograf Martin, fra "ApplePark Photography" som har taget om sammensat billederne - vi synes det er intet andet end fantastisk :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sød ide med sådan et diasshow, der giver så fint et stemningsbillede af din bryllupsmorgen! Og fine detaljebilleder!

Så elegant det ser ud på billederne, hvor du får kjolen på - jeg har ikke helt samme elegance på mine i samme situation :balloons:

Jeg glæder mig til at se mere fra din store dag.

0

Del dette indlæg

Tak tak tak for alle de pæne kommentarer - jeg blev også selv meget rørt og følte straks dagen igen da jeg så det :)

Jeg vil så gerne give en masse billeder men vi har endnu ikke fået billederne fra fotografen - men imens vi venter på dem kan jeg da ligge lidt billedspam ind med vores gæsters billeder :)

Her billeder til avisen - taget af vores fotograf Martin fra "ApplePark Photography":

post-36857-1282634210.jpg

post-36857-1282634216.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal måske lige nævne, at Martin fulgte os hele dagen, hvorfor jeg med længsel venter på hans billeder - jeg er sikker på at de vil give et utrolig stemningsfyldt tilbageblik (vurderet ud fra de ting vi allerede har set fra ham)....så jeg glæder mig til at vise jer det :):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er velkomne til at sneakpeake lidt på min facebook profil - linket er i hvert fald her :)

Vores venner laver æresport og "hærværk" i vores nye hus: http://www.facebook.com/?sk=media#!/al...1335&ref=mf

(Sig lige til hvis i ikke kan se dem...)

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer