ChariteK

Flotte festlokaler i Skive-Viborg egnen???

5 indlæg i dette emne

Vores budget har desværre pludselig ændret sig, og vi kan nu ikke få den store fest på restauranten som vi ønskede.

Vores blik er nu rettet mod et forsamlingshus/selskabslokaer eller andet i Skive-Viborg-Salling egnen (vielsen er i Skive). Det er et must at lokalerne er flotte. Umiddelbart er jeg helt lost, for jeg har sjældent set et pænt forsamlingshus.

Jeg håber nogle af jer skønne mennesker derude måske kan hjælpe?? :balloons:

Charite

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget har desværre pludselig ændret sig, og vi kan nu ikke få den store fest på restauranten som vi ønskede.

Vores blik er nu rettet mod et forsamlingshus/selskabslokaer eller andet i Skive-Viborg-Salling egnen (vielsen er i Skive). Det er et must at lokalerne er flotte. Umiddelbart er jeg helt lost, for jeg har sjældent set et pænt forsamlingshus.

Jeg håber nogle af jer skønne mennesker derude måske kan hjælpe?? :balloons:

Charite

Hvad med her: http://www.hesthave.dk/pages/selskabslokaler.asp

Var til et bryllup der fornylig og der måtte man selv medbringe drikkevare hvilket gør det noget billigere. kan ikke lige huske kuvertprisen men mener ikke det var så dyrt igen.

0

Del dette indlæg

Vi holdte vores fest i Vinde forsamlingshus. Det koster 2000 at leje. De har eget køkken derude, og vi var super tilfredse med maden :balloons: Vi havde valgt buffet og det kostede os 350 pr person. Drikkevarene var købt i tyskland, så her sparede vi en del :loveboard: I prisen var opdækning, servering, blomsterdekorationer mv. Rummet derude er lyst og flot.

Ved ikke helt hvad det er I jagter, men hvis det skal være et forsamlinghus, vil jeg mene at Vinde er et af de bedre bud i Skiveområdet.

Hilsen Anita

0

Del dette indlæg

Var til et bryllup der fornylig og der måtte man selv medbringe drikkevare hvilket gør det noget billigere. kan ikke lige huske kuvertprisen men mener ikke det var så dyrt igen.

Det ser rigtig interessant ud. Og kæmpe plus at man selv kan have drikkevarer med! :)

Jeg snakkede med dem i formiddags. Rigtig god service, og det virker virkelig til at være overkommelige priser.

Tusind tak for tippet! :)

Redigeret af ChariteK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser rigtig interessant ud. Og kæmpe plus at man selv kan have drikkevarer med! :)

Jeg snakkede med dem i formiddags. Rigtig god service, og det virker virkelig til at være overkommelige priser.

Tusind tak for tippet! :)

Det var da så lidt. Er da bare glad for at kunne hjælpe...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer