AmalieAmalie

DRØMMEN - 21.08.2010

163 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ KOMMER MIN BERETNING... ELLER BEGYNDELSEN.. DER SKAL NOK KOMME MERE ;)

Begyndelsen startede om onsdagen inden brylluppet...

Min mor var pludselig blevet syg, så jeg måtte få fat i en ambulance og på sygehuset med hende... "heldigvis" var det "bare" en alvorlig dehydrering, da hun havde fået voldsomt ondt i maven pga. penicillin... Så da ambulancen kom, havde hun et blodtryk på 205, manglede ilt og væske...Så hun fik ilt, drop og kom ind i ambulancen... Da hun fik lov til at komme hjem, tog vi med, da min far skulle på arbejde og vi ikke ville lade hende være alene...

Så jeg tog sagen i egen hånd og begyndte på hendes To-do-liste ;) For hun skulle jo skånes og ligge på sofaen havde lægen sagt....

Så jeg gik i gang med at dække et lille bord til om lørdagen, hvor mine veninder og jeg skulle der hjem og gøre os klar og drikke champagne ;)

post-39686-1282736518.jpg

Vi fik også hentet kjolen (min husbond og jeg ... for min mor skulle jo slappe af....) Så efter en køretur til Odense (30 km.) og ca. 100 tlf. opkald til min mor, for at sikre om hun var ok, fik vi hentet kjolen ;)

Her hænger den på mit gamle værelse :)

post-39686-1282736594.jpg

0

Efter 2 dage hos mine forældre, hvor vi fik min mor proppet med saltvandsblanding hun skulle drikke, og en masse revet æble... så gik turen hjem til Odense igen ;)

Jeg kom alle de små "vandperler" fra Ebay i en opvaskebalje med vand, så de kunne trække natten over... De skulle i vaserne på bordene dagen efter :)

MEN... måtte indse at de IKKE kunne være i opvaskebaljen.... jeg havde vist lavet lidt for mange, og måtte hælde halvdelen ned i håndvasken... Da vi vågnede om morgenen, havde vi ihvertfald "vandkugler" nok....

:)

post-39686-1282736799.jpg

Og vi fik dem hældt i poser...

post-39686-1282736822.jpg

0

Annonce ♥

SÅ blev det den store dag!!!!!! :)

Sov egentlig ret godt.... Min veninde fra KBH kom fredag aften... Vi gik ud og spiste på restaurant og bagefter lavede hun en LÆKKER ansigtsbehandling på mig :)

Vi gik i seng kl. 00.00 vil jeg tro.... og jeg var rigtig træt...

Vågnede igen kl. 8 og var FRISK!

Så begyndte det at myldre ind med folk ;)

Mine brudepiger, 2 andre veninder og Michaels forlovere... :)

Vi fik hentet morgenbrød og fik lidt at spise... Jeg har liidt nervøs, men var egentlig ret sulten, så fik spist godt :)

post-39686-1282737373.jpg

Vi fik også redt en fin seng, med rosenblade :)

Grunden til, at vi sov på gulvet var, at der lige var åbnet en thai-restaurant i underetagen og soveværelset stank af kinesisk mad ;) Så vi rykkede sengen ind i stuen.. ikke så romantisk, men det var faktisk ret hyggeligt ;)

post-39686-1282737399.jpg

Edited by AmalieAmalie
0

Og så kom forloverne.... De fik en rosenkurv og en lille pose der skulle med hjem til Michaels forældre... de synes det var lidt tøset, at de skulle gå og bære på dem ned til bilen... Haha....... Men de fik da undersøgt hvad det var for noget der var i kurven...

post-39686-1282737492.jpg

0

Annonce ♥

Eiiiii, endelig flere billeder og lidt beretning.... MERE MERE MERE MERE :)

:)WOW WOW sikke en flot kage, så enkel og stilet :) :)

Haps haps Har lagt billedet i min gemme mappe, så fint med de sommerfugle og båndet - kan det spises?

Hvor mange poser vandperler har du brugt hi hi , ser voldsomt ud, holdte de blomsterne friske hele aftenen som de lover? tænker på når de nu "bare" ligger ovenpå.

0

Annonce ♥

Jeg brugte 20 poser vandkugler (de små poser de kommer i når man køber dem) - Måske liiige i overkanten :)

Blomsterne er uægte, men har brugt dem en anden gang til ægte blomster, og de holder sig friske ;)

Sommerfuglene på kagen kan spises, men båndet kan ikke, det tog vi af da vi skar kagen ;)

Edited by AmalieAmalie
0

Annonce ♥