Guest Norbrink

Andre brude med korthår?

13 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Ja så vil jeg også gerne melde mig under fanerne. Skal giftes d.11.06.2011.

Er så småt begyndt med planlægningen.

Har siddet og set lidt på bruge hår og undrer mig over at der absolut ingen er at finde med kort hår. Kan man kun blive gift hvis man har langt hår :)) ?

Jeg har super kort hår og aner ikke hvad jeg skal gøre med det. Tænkte på en hårbøjle med blomst eller lign. da jeg tror at det ikke vil blive pænt med slør til kort hår eller?

Min frisør aviste straks både slør og for store ting i håret da det så kan komme til at se ud som om at det er blomsten der kommer med mig.

Er der andre korthåret brude eller nogen der har gode råd? Kunne jo nå at få længde på mit hår, men så er det jo ikke 'mig' hvis I forstår da jeg elsker mit kortehår.

/Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, jamen hvordan kort og hvor kort?

Hvis vi snakker "Rosemarys baby"-kort, så ville jeg nok sætte en eller flere blomster i...

Hvis det er en anelse længere kunne man måske lave bølger a la sådan noget hollywood-romantik.

Hvis du meget gerne vil have slør kunne et birdcage måske være løsningen?

Ellers kunne du måske bruge en fascinator eller noget andet smart. :)

Her er lige et par billeder, jeg fandt :rolleyes: :

post-43333-1283177279.jpgpost-43333-1283177284.jpgpost-43333-1283177289.jpgpost-43333-1283177273.jpg

Og så mit yndlings: post-43333-1283177295.jpg

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg har sådan ret kort hår (ca. 2 cm) i den ene side og i nakken...og egentlig også lidt i den anden side, hvor jeg så har lidt langt også. Det er nok nemmere, hvis du kigger på billedet i min planlægningstråd... :rolleyes:

Jeg har også tænkt det samme som dig, men blev så enig med mig selv om, at det kunne være super smart til en kort ballon-kjole, det ville lige være mig :cheerleader3:

Men problemet er, at min kæreste bestemt ikke er meget for, at jeg møder op i kort kjole, og jeg synes ikke rigtig, at kort hår passer til det helt store skrud af en kjole...men det kan jeg selvfølgelig ikke vide endnu... :cheerleader3:

Jeg vil heller ikke have langt hår på dagen, for jeg er også rigtig glad for det korte - som det nævnes, så tror jeg at et birdcage-slør vil være super godt, men jeg har også tænkt på hårbøjle/blomst eller lign.

Jeg skal nok sige til, hvis jeg får gode ideer, og jeg vil også følge med herinde og se, om der kommer nogle rigtig gode forlags :loveflag:

Kristina

0

Del dette indlæg

Super at der også er andre i samme båd som mig :thumbsupsmileyanim:) Glæder mig til at høre hvad du finder ud af med dit hår. Mit hår er nok det man kalder 'rosemary' kort. Tror jeg vil vente med at gå i panik til jeg har været inde og prøve kjolen og se hvad de har af ting og sager man kan sætte i håret. Over vejer dog at få lidt længde på fronten som dig da jeg har haft det før og ja det er ret fedt. Måske det så også er lidt flere muligheder for at sætte blomser, spiraler, bøjler og lign. i.

Tak for billederne et par af dem er super søde (billed 3 fra venste) og kunne være en mulighed. Tror ikke at birdcage sløret er min stil... så skal man køre en 50'er stil med kjolen osv. og det skal jeg ikke :))

/Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber også at der dukker gode ideer op her, er også korthåret lidt a la kristina2980, og jeg er også mest mig selv ved at forblive korthåret.

Er faktisk næsten lige blevet klippet efter en periode med langt hår-det skulle jo prøves.

Jeg kunne godt tænke mig langt slør, men har endnu ikke fundet kjole, og ved ikke om det vil passe til mig, så tiden må vise hvordan det kommer til at gå...

0

Del dette indlæg

Hej..

Har samme problem, jeg er også temmelig korthåret, men er kommet frem til at jeg bibeholder min frisure med meget kort i nakken og lidt længde foran. Har stadig tænkt mig at vil have et slør på, og muligvis en bøjle hvis jeg kan finde et der lige passer ind...

Hilsen Millemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg min kjole ved lilly lagersalget, og her fandt jeg også et slør der passer lige til. Det er mellemlangt og når mig til lige under numsen. Jeg havde sat mit hår sådan som jeg har en ide om hvordan det skal sidde på dagen. Samtidig har jeg fundet en sølvfarvet hårbøjle, der er helt flad, og det så faktisk fint ud med lidt lang (til lige over kindbenet) flad frisure fortil og kort strithår bagtil.

Vil helst ikke lægge billeder ind før efter dagen, da der ikke er nogen der ved vi skal giftes før på selve dagen... :)

0

Del dette indlæg

Jeg har også kort hår, og skal først giftes d. 20. august. Min frisør fortalte, at lidt mere længde på dagen kan gøre, at en blomst/andet kan sidde bedre fast - og så er hårlakken et MUST :-) Derfor skal man begynde at tænke i frisuren allerede snart, så det sidder rigtigt på dagen med den rigtige længde.

Jeg er helt vild med birdcage-idéen, så gå gerne lige på google og søg, der er super mange idéer, som man kan stjæle til kort hår. Har prøvet at bestille nogle varer fra Amerika, så jeg kan lave min egen lille blomst, men det er ikke dukket op med posten, så nu ser jeg tiden an.

Se evt. vedhæftede billede.

Mvh. Kimie.

post-44898-1290101335.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer