sally24

Steder hvor man kan få maden fra

16 indlæg i dette emne

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at vide hvilke steder I vil anbefale at få maden fra hvis man skal holde det i et forsamlingshus og der ikke skal være alt for meget arbejde i det.

Vi har selv tænkt på smageriet.dk

Men har I andre forslag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi bor i ebeltoft..

Det er godt nok først om et par år, men det er rart nok lige at have udvalgt nogle ting nu.

Mine svigerforældre brugte engang kokken og jomfruen og de kom flere timer for sent, så dem er vi slet ikke interesseret i.

0

Del dette indlæg

Kan se du er fra Østjylland. Hvis det er i nærheden af Aalborg får du lige her lidt guide til de utroligt gode lokale steder der findes deroppe, der leverer ud. Det er alt sammen til buffet, da det nok er den del med mindst arbejde i

Australian Barbaque De er i den billigere ende, men kvaliteten er i top. Især er de mestre i at få kødet til at smage godt.

Restaurant Fusion I den halv dyre ende, men det er det lækreste du kan få. De går efter at være mere trendsættende og er virkelig en oplevelse på den gode måde.

Hvis du bor tættere på Århus synes jeg du skal undersøge de restauranter og catering steder der. Smageriget / kokken og jomfruen præsterer de gange jeg har fået dem ikke tilfredsstillende.

0

Del dette indlæg

Uha der er vist tre timers kørsel fra Ebeltoft til Ålborg.. Men tak for det alligevel :-)

Kan se du er fra Østjylland. Hvis det er i nærheden af Aalborg får du lige her lidt guide til de utroligt gode lokale steder der findes deroppe, der leverer ud. Det er alt sammen til buffet, da det nok er den del med mindst arbejde i

Australian Barbaque De er i den billigere ende, men kvaliteten er i top. Især er de mestre i at få kødet til at smage godt.

Restaurant Fusion I den halv dyre ende, men det er det lækreste du kan få. De går efter at være mere trendsættende og er virkelig en oplevelse på den gode måde.

Hvis du bor tættere på Århus synes jeg du skal undersøge de restauranter og catering steder der. Smageriget / kokken og jomfruen præsterer de gange jeg har fået dem ikke tilfredsstillende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle have haft den der "bland selv" fra smageriet og kom til at runde 245 kr per kuvert. Vi talte med en kok, som kunne gøre det for nogenlunde det samme (det blev så lidt dyrere, 265,-), så måske er det en mulighed?

Jeg skal spise mad fra smageriet på næste fredag - så kan jeg lige komme med min egen bedømmelse af det. Har prøvet af få brunch derfra og det var SUPER lækkert, flot anrettet og der var MASSER! :thumbsupsmileyanim:

Hvis du bestiller fra smageriet.dk f.eks., så skal det ikke være 17-årige der står i køkkenet, da tingene skal skæres ud rigtigt, og varmes i X antal minutter for efterfølgende at trække i X antal minutter...

0

Del dette indlæg

Uha - Der er nok delte meninger og forskellige oplevelser på det punkt. Det afhænger nok meget af hvilken afdeling man får det fra. Jeg har desværre selv oplevet K&M hvor de har glemt desserten o.l. men andre gange har jeg oplevet det positivt. Det der ligger helt fast er at man får rigtig meget for pengene og der er nok mad. Vi brugte dem til begge ungers barnedåbe i sin tid og der hentede vi det selv. Jeg hentede også derude fra til overbossens tøsekomsammen og der blev alt uopfordret checket fra A-Z. Hvis det var mig der skulle giftes ville jeg nok også få nogle til at hente det så jeg var sikker på at alt var som det skulle være.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes du skulle prøve at google de oplyste steder og se hvad der bliver skrevet om dem... Jeg har prøvet fra Jysk Diner og det er god mad og der er rigeligt.. og det er en god ting. Kokken og Jomfruen har jeg ikke hørt ret meget godt om og har hørt et sted at Smageriet skulle være noget som Kokken og jumfruen er med i....

Vi bor i Skanderborg og skal have fra Hårby slagterhus. Vi skal have buffet og med natmad koster det 210 kr. pr. pers. Jeg ved de laver god mad for de leverer mad til mit arbejde.

0

Del dette indlæg

Er Jysk Diner og Kokken og Jomfruen ikke det samme?

Jeg har fået mad fra K&J en del gange, og været i køkkenet 3 gange hvor de leverede maden. Man får hvad man betaler for, er min opfattelse. Ganske udemærket mad, men ikke en kullinarisk oplevelse. Jeg har ingen af gangene oplevet der var for lidt, at det kom for sent eller manglede noget.

Tit kan den lokale slagter dog levere en bedre kvalitet for en lille smule ekstra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer