Nitzen1987

Nintendo wii + vægttab

7 indlæg i dette emne

Hej

Manden og jeg overvejer at anskaffe os en Nintendo Wii, og kom til at tænke på om den er god til at dyrke motion med, når man gerne vil tabe sig?

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du gerne vil tabe dig, er den mest forbrændende trænning den høj intenstive - der hvor sveden hagler af dig, da du forbrænder flest kalorier der. Hvor mindre intensivt des længere skal du træne for at forbrænde det du har spist.

Du kommer næppe op på høje pulsværdier med en wii, men den kan sikkert være et godt supplement til trænning lige som det at gå sig en tur, men jeg tror ikke du skal regne den for mere end det.

0

Del dette indlæg

Vi har også en wii men bruger den faktisk ikke ret meget.

Men jeg kan tilgengæld anbefale zumba. Man kan købe dvd´er med det til 499 mener jeg.

Jeg bruger det hver dag o når man først kan øvelserne kan man nøjes med den træning der tager 20 min.

Det får virkelig pulsen op og man sveder mere end hvis man var i motion center.

Zumba kan jeg varmt anbefale og så er det billigere end at skulle købe wii samt spil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wii er rigtig godt, hvis du sammenligner det med at du ellers ikke ville komme ud af døren.

Men hvis du sammenligner en times wii med en time i motionscenter, så mener jeg at programmet "Ha det godt" konkluderede wii kun gav 60% udbytte i forhold til motionscenter eller en løbetur.

0

Del dette indlæg

Det jeg godt kan lide ved wii fitness er grafen der viser din vægtudvikling. Den er god til at holde mig i ørene, da det ikke rigitg er muligt at snyde.

Men motionsmæssigt er det som de andre skriver ikke det man får mest ud af. Er man helt ude af form er det en god, blid måde at komme i gang på, men pulsen kommer ikke rigtig op.

Jeg er dog glad for spillet My Fitness Coach - det er på engelsk og med amerikanske (?) mål, men det synes jeg ikke er det store problem, udover når man skal taste vægte mm. ind. Der får man dog sved på panden, og det er ikke det samme program hver gang, som det er hvis man køber en DVD.

0

Del dette indlæg

Vi har en wii og vi er MEGET glade for den. Men 90% af gangene hvor vi bruger den er det altså med Mario og hvor vi sidder i sofaen. Hehe... Det er et godt køb, men motionsmæssigt vil jeg mene, at det kun er et (lille) supplement. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer