Guest Vicky31

Feststed i Midtjylland?

9 indlæg i dette emne

Hejsa

Min kæreste og jeg skal giftes i sommeren/sensommeren 2011 og har været i gang med at søge efter et feststed. Vi bor i Midtjylland, nærmere betegnet Herning, så vi har bl.a. kigget på Skarrildhus i Skarrild, Niels Bugges Kro uden for Viborg og Hotel Medí i Ikast, men jeg synes, at alle kuvertpriser inkl fri bar lander omkring kr. 900-1100, hvilket jeg godt kunne tænke mig at reducere lidt - er det fuldstændig umuligt at få lidt luksusstemning til billigere penge? Gode ïdeer modtages gerne :thumbsupsmileyanim:

PS. Der skal helst være mulighed for overnatning på stedet eller i nærheden, da vi har gæster, der kommer langvejs fra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu ved jeg, at dette bud ligger et godt stykke fra dem, som du selv nævner. Men der er overnatnings muligheder for brudeparret og gæsterne. Samt vi havde 45 minutters kørertur til festen, hvilket egentlig var rigtig hyggelig, da vi lige nåede at opsumere oplevelserne i kirken. Derfor foreslår jeg Pejsegården,de har priser, der er til at betale sig fra uden det kan ses, og servicen er i top, vi holdte bryllup der. Du kan læse min beretning, der er et link i min signatur i bunden af min besked

ellers er i Hammel Pøt Mølle

eller ved Fårvang Kongensbro kro, der holdte min veninde bryllup, og det var også rigtig godt

0

Del dette indlæg

Hej

Min kæreste og jeg skal giftes til maj næste år i Brande. Vi har valgt at leje BB-Hotel i Snejbjerg lige udenfor Herning. Nu nævner du godt nok at du gerne vil have luksusstemning, hvilket BB-Hotel ikke just oser af. Vores plan er dog at bruge tid på at pynte op og gøre det lækkert, for prisen er absolut rimelig. Vi har lejet hele hotellet inkl. 48 sengepladser og selskabslokale for 13.000 kr. Vores plan er at gæsterne selv betaler for overnatningen (250 kr. pr. mand). På den måde bliver lejen ganske overkommelig og vi har det hele for os selv.

Man skal dog selv stå for mad, personale, drikkevarer - ja alt undtagen morgenmaden søndag som er inkluderet i prisen. Så det er selvfølgelig ikke så godt et bud, hvis I ønsker at undgå at skulle stå for mad selv.... Vi bestiller maden udefra. Der er jo masser af gode catering-steder i Herning og omegn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Snuske - altid dejligt med input:) Vi var dog forbi Eyde for nogle måneder siden og fik desværre lidt en kold skulder på trods af at vi havde bestilt tid til at komme og kigge..det giver jo ikke det bedste indtryk, men derud over fik vi også en kedelig besked om at hotelle skal sælges til en ny kæde, så der kunne ikke rigtig loves noget, selv om man valgte menu og arrangement, for de ved ikke rigtig noget om fremtiden. Men valget er faldet på Hotel Medi i Ikast - det er også et dejligt sted med super imødekommende personale og gode lokaler

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Nu er det godt nok nogle år siden jeg har boet på de kanter, men hvad med hotel Schaumburg i Holstebro - det er da et fint sted?? Eller Borbjerg Mølle Kro - der er så flot derude om sommeren og priserne plejer bestemt at være OK.

Ellers er der også Anlægspavillionen i Holstebro - super hyggeligt, flotte omgivelser og super mad!! :thumbsupsmileyanim:

Ellers har jeg en gang været til bryllup på Hotel Eyde i Herning og det var super godt!

Blot lidt input - ved gost at det ikke er i Herning, men så langt væk er det da trods alt heller ikke :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Min kæreste og jeg skal giftes næste sommer, helt præcis d. 27. august, og i den forbindelse har vi lejet annekset på Neder Kjærsholm Hovedgaard (ligger i Thorning, syd for Viborg). Vi skal give 11.000 kr for at leje lokalerne, men dertil er der også betalt for rengøringen næste dag, og bordopdækning med duge, service, servietter osv. Det er noget dyrere end et forsamlingshus, men der er også noget mere luksusstemning over stedet. Af minusser skal nævnes at stedet "kun" kan rumme 70 gæster, og der er kun fire værelser til rådighed på stedet. Et kæmpe plus er dog, at man selv står for mad og drikke, og at man derfor kan købe billige drikkevare ( eksempelvis i Tyskland). Det er også muligt at leje tjenere til arrangementet til en ganske fornuftig pris.

Du kan se billeder af stedet her;

http://www.nederkjaersholm.dk/default.asp?pid=1

p.s. der er et stort køkken inkluderet i lejen og en kølevogn

Det var i hvert fald bare et forslag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer