lypex

Nogen der har erfaring med

10 indlæg i dette emne

Hej Zillaer i må lige hjælpe mig her

Jeg sidder og prøver at finde ud af hvor jeg skal prøve kjoler.

Jeg har allerede en tid hos Lilly i Vejle, men regner med at skulle prøve flere steder.

Så jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med butikkerne HumlumKjoler samt Casa Blanca ved Thisted og Ma-Griff i Herning?

Og er der ellers nogen der kender forretninger i Holstebro omegn?

Redigeret af lypex
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv været i Humlum Kjoler, men min mor købte en fest kjole dernede, og aldrig har hun fået så god behandling, så der skal hun ihvertfalde om igen.. og min veninde købte hendes brudekjole der - og hun kunne også kun fortælle positivt omkring den behandling hun fik. Så jeg skal bestemt derned og kigge kjoler, når den tid kommer..

Men der ligger en foretning i Holstebro som hedder MetteDK... Der har de også en masse smukke kjoler.. de har en hjemmeside: www.mettedk.dk men det er med de dyre kjoler, fra 10.000 og op - hvor humlum nok har lidt flere kjoler der er billigere...

/Christina

0

Del dette indlæg

Jeg har også kun hørt godt om Humlum kjoler.

Da jeg var i MetteDK for 1½ år siden havde de ikke særlig mange kjoler hjemme i de små størrelser - og mange af de kjoler der er på nettet, har de ikke i butikken. Vil du gerne prøve en kjole som ikke er i butikken skal du betale halvdelen af kjolens pris, og kan du så ikke lide kjolen når den kommer hjem, så har du pengene stående i butikken. Der ligger også en Lille i Holstebro, men nok ikke så stor som Vejle.

0

Del dette indlæg

Har lige fået en tid hos Humlum kjoler på fredag :cheerleader3:

Glæder mig helt vildt. Det er første gang jeg skal prøve kjoler, så det bliver total spændende

:carrot:

Nogen der ved om det er ok at tage billeder hos dem...glemte nemlig at spørge i tlf....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor spændende..!! :thumbsupsmileyanim: Har du fundet nogle på nettet du vil prøve dernede? Glæder mig til billeder!

Har ikke fundet nogen jeg går efter, havde tænkt mig at prøve alle dem jeg overhovedet kan nå inden de lukker kl 18 :thumbsupsmileyanim:

Men jeg er helt vild med flere forskellige modeller med tyl, har jeg ellers aldrig ku li, men det er nu vendt, og jeg er vel nærmest forelsket. :thumbsupsmileyanim:

Så nu vil det vise sig på fredag, om det passer til mig, eller om det bliver noget helt andet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde har købt din kjole i MetteD i en str. 34 og hun prøvede mange kjoler derinde og var super tilfreds med stedet. Jeg har selv købt hos smukbrud i Thorning mellem Silkeborg og Viborg, et helt fantastisk sted :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer