Lenebj

Tekst i takkekort

9 posts in this topic

Annonce ♥

Her er et par ideer: http://www.bryllupsklar.dk/wedding/takkekort.htm

Sætter lige teksten ind her også...

Den personlige:

Kære Linette og Michael

Tusinde tak fordi I var med til at gøre vores bryllup helt specielt. Vi havde den mest vidunderlige dag.

Mange tak for den lækre stegepande, vi skal tænke på jer hver gang vi steger frikadeller fremover.

Også en stor tak for den fine sang, I havde skrevet, den var rigtig god.

Kærlig hilsen Anna og Jørgen

Den upersonlige:

Tusinde tak for opmærksomheden ved vores dejlige bryllup, vi havde den mest vidunderlige dag.

Kærlig hilsen Mette & Thomas

0

Annonce ♥

Jeg tror nok, at vi vælger at lave en standard-hilsen på computeren (vi skal lave 48 stk!!!)og skriver så i hånden en personlig hilsen..

Det gjorde vi også - og jeg skal vist stadig være glad, hvis jeg får dem alle sendt ud inden jul :thumbsupsmileyanim:

Vi har skrevet følgende til alle dem, som var med til vores fest (sidste afsnit handler nemlig lidt om de ting, som blev nævnt i talerne under middagen :thumbsupsmileyanim:)

Kære XXX

”Der er tre parter i et ægteskab. Der er dig, og der er mig, og der er os………..”

En dag fyldt med glæde, kærlighed og dejlige mennesker er nu blot et minde, men et minde for livet og et, der er værd at passe og pleje - til døden os skiller.

Selvom vores bryllupsdag var overstået på, hvad der føltes som få sekunder, har der indprentet sig tusindvis af glædesfyldte billeder på nethinden.

Derfor er vi lykkelige over at kunne sende denne store TAK med en følelse, som har afløst vores sommerfugle i maven. En følelse af boblende glæde og stolthed over at have ægtet hinanden, og nu at kunne takke alle jer, som bidrog til at gøre det til en uforglemmelig dag for os.

”……det er os, man skal tage sig af”

- Margrethe II –

Og med Hendes Majestæts vise ord tør vi godt love, at vi fortsat vil hygge os med pastasalat, grimme ansigter i spejlet, når vi børster tænder og god musik på anlægget, der er købt FØR vi flyttede i hus!

De kærligste hilsner

Maria & Frank

Som I kan se ELSKER jeg citater :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er i fuld gang med at lave vores hilsner til folk..det hele bliver på computeren..også den personlige hilsen :thumbsupsmileyanim: Det tager tid, men det er så tilfredsstillende :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal nok lige lægge lidt herind

"kære XXXX.

Så er det vist på tide at du modtager et takkekort fra os.

Vi vil sige tak for opmærksomheden og (og så kommer den personlige hilsen)tak for pengene til dykning.

Du skal også have en kæmpe tak for dit meget flotte arbejde med at tage billeder af vores bryllup. Vi er så glade for dem.

(dette er så standard hilsnen)

Vi havde en super dejlig dag med glade mennesker, småbørn, godt vejr og lækker mad.

Dagen var bare perfekt i alle retninger og vi er glade for, at du var med til at fejre den med os.

Nu øver vi os i at være rette ægtefolk og nyder hinanden.

De kærligste hilsner

Fra Lene og Rune"

0

Annonce ♥

Jeg tror nok, at vi vælger at lave en standard-hilsen på computeren (vi skal lave 48 stk!!!)og skriver så i hånden en personlig hilsen..

Det gjorde vi også - og jeg skal vist stadig være glad, hvis jeg får dem alle sendt ud inden jul biggrin.gif

Vi har skrevet følgende til alle dem, som var med til vores fest (sidste afsnit handler nemlig lidt om de ting, som blev nævnt i talerne under middagen smile.gif)

Kære XXX

”Der er tre parter i et ægteskab. Der er dig, og der er mig, og der er os………..”

En dag fyldt med glæde, kærlighed og dejlige mennesker er nu blot et minde, men et minde for livet og et, der er værd at passe og pleje - til døden os skiller.

Selvom vores bryllupsdag var overstået på, hvad der føltes som få sekunder, har der indprentet sig tusindvis af glædesfyldte billeder på nethinden.

Derfor er vi lykkelige over at kunne sende denne store TAK med en følelse, som har afløst vores sommerfugle i maven. En følelse af boblende glæde og stolthed over at have ægtet hinanden, og nu at kunne takke alle jer, som bidrog til at gøre det til en uforglemmelig dag for os.

”……det er os, man skal tage sig af”

- Margrethe II –

Og med Hendes Majestæts vise ord tør vi godt love, at vi fortsat vil hygge os med pastasalat, grimme ansigter i spejlet, når vi børster tænder og god musik på anlægget, der er købt FØR vi flyttede i hus!

De kærligste hilsner

Maria & Frank

Som I kan se ELSKER jeg citater thumbsupsmileyanim.gif

Tak jeg har lånt den :) undtagen det med hendes majestæt

0