Guest ibenogallan

Fire bryllupper

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja for en gangs skyld skal jeg se bryllupsprogram. Jeg håber nemlig meget på at vores navn m.v. dukker op i udsendelserne, da jeg spillede til et af disse "TV3 bryllupper". Formentlig dog først i en senere udsendelse. Jeg kan nemlig ikke lige genkende nogle af de fire brude der var med til festen den 23/8 og såvidt jeg husker skulle én af dem også først giftes i oktober. Man kan jo optage det.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er pænt af dem at ligge premieren dagen efter mit specialeforsvar, hvor jeg har givet mig selv lov til at gå i fuldstændig bryllups-mode :thumbsupsmileyanim:

Thank you TV3!

He He..... ja det jo en god ting.... Thank God jeg ikke længere har eksamener eller opgaver eller lektier eller noget som helst, selvom man godt kan savne det lidt nogen gange.......

Og fandt så ud af at der også lige er fodbold på onsdag men så tager H2B bare hjem til en kammerat så jeg kan få råderetten over fjernsynet :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UBS - Det er jo her kl. 20. Så kunne det være man skulle stoppe med at arbejde for i dag og se at komme hjem :thumbsupsmileyanim:

Tilføjelse:

Hmmm. Man kan jo undre sig over de andre brudes bemærkninger til balkortene: "Grænseoverskridende at skulle danse med én man ikke kender etc." Jo men det er jo ligesom heller ikke normalt at komme til en bryllupsfest hvor man ikke kender nogen overhovedet. Det skyldes jo ene og alene det forhold at der er tale om en TV3 konkurrence, hvad man vel egentlig bør abstrahere fra som "dommer". Igen har jeg svært ved at se at man kan lave konkurrencer om hvilken bryllupsfest m.v. ,der er den bedste.

Hvad underholdningen angik; Jeg havde lidt svært ved at se hvad det egentlig var de vurderede udover den italienske "tenor", og det var ikke noget der får mig til at ryste i bukserne (det er så også en anden senere konkurrence).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, jeg synes ikke det var et særlig godt program... Jeg synes det virkede forhastet og man fik ikke rigtig en fornemmelse for dels de to bryllupper de viste og dels for de fire brude. Jo da, det blev penslet ud at den ene var traditionel, men helt ærligt, så havde jeg forventet et indblik i deres bryllupper som jeg ikke synes man fik... Eller er jeg bare mavesur?

0

Del dette indlæg

Hmm, jeg synes ikke det var et særlig godt program... Jeg synes det virkede forhastet og man fik ikke rigtig en fornemmelse for dels de to bryllupper de viste og dels for de fire brude. Jo da, det blev penslet ud at den ene var traditionel, men helt ærligt, så havde jeg forventet et indblik i deres bryllupper som jeg ikke synes man fik... Eller er jeg bare mavesur?

Jeg må indrømme at jeg også havde forventet at man så bare lidt mere omkring fasen op til brylluppet og syntes heller ikke man fik set så meget af bryllupsfesten....

Sad lidt med en tom fornemmelse der sagde "var det dét?" hmmm..... og så syntes jeg det er svært at holde bryllupper op mod hinanden på den måde... Det der er perfekt for bruden er måske ikke perfekt for en anden brud, men det gør da ikke dagen mindre perfekt?

0

Del dette indlæg

Jeg må indrømme at jeg også havde forventet at man så bare lidt mere omkring fasen op til brylluppet og syntes heller ikke man fik set så meget af bryllupsfesten....

Sad lidt med en tom fornemmelse der sagde "var det dét?" hmmm..... og så syntes jeg det er svært at holde bryllupper op mod hinanden på den måde... Det der er perfekt for bruden er måske ikke perfekt for en anden brud, men det gør da ikke dagen mindre perfekt?

Lige min ord. Der var ikke nogen af de fester der var helt i min smag men de så ud til at nyde det og så er det jo perfekt for dem. Og det er jo ligesom det der tæller. Jeg er da "ligeglad" med om en anden brud synes min fest var for italiensk hvis det er min store drøm. Og så er der jo også ret stor aldersforskel på dem, har sikkert også noget at sige.

Sad egentlig tilbage med en "nå var det det" følelse da programmet sluttede. Manglede mere om forberedelserne op til festen. Måske "skadet" herinde fra :)

0

Del dette indlæg

Har lige set det - havde optaget det. Og jeg må sige jeg, jeg er heller ikke rigtig imponeret. Ved ikke lige hvad jeg havde ventet, men havde nok forventet at det var knapt så forjaget. Generelt synes jeg det er irriterende at TV3 altid skal brue så meget af programtiden på at fortælle hvad der skal ske og er sket, det kunne da hvert fald givet lidt mere tid til hvert bryllup.

KH fru R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ideen bag det er vel lidt ligesom "kom til middag"? Men jeg synes ikke at konceptet virker, der må jeg tilslutte mig Diskobil. Man kan ikke bedømme bryllupper på den måde...

Og som I andre pointerer så kunne styrken være at vise de mange forskellige måder man griber det an på, men i stedet ender det lidt forjaget med et par kommentarer der bliver varslet som "kritiske".

Ved ikke præcis hvad jeg forventede, men jeg er i hvert fald ikke "på"

0

Del dette indlæg

Jeg savnede også selve indblikket i stemningen ved festen, hvor man kun fik enkelte klip. Men det jeg bed mærke i med hensyn til kritikken var ikke selve kritikken men det udgangspunkt som kritikkken blev givet på. Der virkede det som at de fire brude, eller ihvertfald den ene af dem, havde svært ved at vurdere bryllupsfesten set med en gæsts egne og vurderede det nu'et. Skal man gå ind og vurdere noget objektivt som en slags dommer skal man jo se det ud fra en gæsts synsvinkel og ikke ud fra at man selv er med til et bryllup fordi det indgår i en TV3 udsendelse. Sagt med andre ord. Man skal helt abstrahere fra at det er et program og vurdere det som hvis man nu selv var "rigtig gæst" ved det pågældende bryllup, underforstået at man kendte noget af selskabet. Ellers bliver det jo ligesom at sammenligne pærer og bananer.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer