skralde

<3 Christina & Jacob 11/6 2011 <3

86 indlæg i dette emne

Så smuk bride-to-be!! Syns det er så fint med blandingen af feminim blonde og lækker silke - og draperingen gør den bare ekstra fantastisk..

Gir nogle ret sjove mentale billeder med en blanding af hund/barn/brudekjole :thumbsupsmileyanim: Lyder som hårdt arbejde..!

Og er helt vild med dit slør, tror osse selv jeg ska ha noget i den retning..

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

NÆÆÆÆÆ - denne tråd er jo gået helt forbi min næse :loveboard:

VELKOMMEN herinde dit dejlige kvindemenneske - Ih, hvor jeg glæder mig til at følge med i din tråd :shooter: Selvom jeg jo allerede ved en del af hvad du/I har planlagt, så er der garenteret stadig en masse jeg ikke ved og som forhåbenlig dukker op i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Og som flere andre har skrevet venter vi på billeder af dig i din smukke kjole :fløjt:

Hej dit fantastiske menneske :pokey:

Ja så er jeg da kommet i gang, og mon ikke der dukker nogle ting op herinde som du ikke ved (eller får at vide med mindre du læser med herinde) :)

Nu skal jeg jo desværre snart starte påarbejde igenså jeg fårjo ikke såmegettidtilat sidde herinde. :cheerleader3:

Jeg syntes det er en fantastisk godt side og man kan få svar på mange ting, så jeg er jo blevet lidt besat af dette forum :cheerleader3:

Ved i hvornår i kommer til sjælland ved juletid??? For så kunne jeg jo prøve om jeg kunne tage en fridag så vi kunne ses.

0

Del dette indlæg

Så smuk bride-to-be!! Syns det er så fint med blandingen af feminim blonde og lækker silke - og draperingen gør den bare ekstra fantastisk..

Gir nogle ret sjove mentale billeder med en blanding af hund/barn/brudekjole :shooter: Lyder som hårdt arbejde..!

Og er helt vild med dit slør, tror osse selv jeg ska ha noget i den retning..

Jeg kan godt love dig for at det var hårdt arbejde :cheerleader3:

Det er kun noget jeg gør 1 gang, på selve dagen skal både hund og barn passes af andre mennesker så jeg kun skal tænke på mig selv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mine sko :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: dine super flotte sko :shooter:

Ja og nu skal jeg jo så lige fortælle at min mor jo selvfølgelig også havde købt brudesko til mig da vi kom hjem fra Silkeborg " heldigvis" kan jeg ikke passe dem - så jeg er bare så glad for at jeg selv købte nogen jeg kunne li´ og som er super gode at have på. Jeg må se om vi kan sælge de andre sko, de er nemlig også rigtig fine jeg kan lige prøve at sætte et billede på af dem også.

0

Del dette indlæg

NÆÆÆÆÆ - denne tråd er jo gået helt forbi min næse :loveboard:

VELKOMMEN herinde dit dejlige kvindemenneske - Ih, hvor jeg glæder mig til at følge med i din tråd :shooter: Selvom jeg jo allerede ved en del af hvad du/I har planlagt, så er der garenteret stadig en masse jeg ikke ved og som forhåbenlig dukker op i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Og som flere andre har skrevet venter vi på billeder af dig i din smukke kjole :fløjt:

Hej dit fantastiske menneske :pokey:

Ja så er jeg da kommet i gang, og mon ikke der dukker nogle ting op herinde som du ikke ved (eller får at vide med mindre du læser med herinde) :)

Nu skal jeg jo desværre snart starte påarbejde igenså jeg fårjo ikke såmegettidtilat sidde herinde. :cheerleader3:

Jeg syntes det er en fantastisk godt side og man kan få svar på mange ting, så jeg er jo blevet lidt besat af dette forum :cheerleader3:

Ved i hvornår i kommer til sjælland ved juletid??? For så kunne jeg jo prøve om jeg kunne tage en fridag så vi kunne ses.

Ja den grumme hverdag starter jo snart - det ved jeg desværre selv alt om jo :cheerleader3:

Desværre aner jeg intet om hvornår vi kommer til Danmark til jul endnu. Jeg håber på at kunne tage nogle fridage op til jul, så vi kan komme tidligere over, men jeg aner intet - og slet ikke før jeg starter op på arbejde igen.

Men jeg HÅBER vi kan nå at ses - det skal vi.

0

Del dette indlæg

mine sko :shooter:

:fløjt: dine super flotte sko :pokey:

Ja og nu skal jeg jo så lige fortælle at min mor jo selvfølgelig også havde købt brudesko til mig da vi kom hjem fra Silkeborg " heldigvis" kan jeg ikke passe dem - så jeg er bare så glad for at jeg selv købte nogen jeg kunne li´ og som er super gode at have på. Jeg må se om vi kan sælge de andre sko, de er nemlig også rigtig fine jeg kan lige prøve at sætte et billede på af dem også.

Ej det var ellers sødt af hende :loveboard: - sikke en masse overraskelser i kom hjem til :thumbsupsmileyanim:

Både godt og skidt de ikke passer, men heldigt at du fik købt de andre når de nu var så gode.

Hvad er der i vejen med de andre - er de for små ? glæder mig til billede af dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

mine sko :shooter:

:fløjt: dine super flotte sko :pokey:

Ej det var ellers sødt af hende :loveboard: - sikke en masse overraskelser i kom hjem til :thumbsupsmileyanim:

Både godt og skidt de ikke passer, men heldigt at du fik købt de andre når de nu var så gode.

Hvad er der i vejen med de andre - er de for små ? glæder mig til billede af dem :cheerleader3:

Ja det var godt nok dejlig at komme hjem til. Det var jo ikke forbi vi var helt vilde for at komme hjem, men det hjalp da lidt på humøret da vi så hvor meget der var sket herhjemme.

Jeg ved sku ikke rigtig hvad det er med de andre sko- måske er det mine fødder der er for store og kluntede. Men det er som om at min hæl ikke vil blive i skoen og alligevel virker de lidt små i det. Men de er rigtig rigtig smukke, og hvis jeg kunne passe dem så havde jeg nok været lidt i tvivl om det skulle være det enme eller det andet par.

Men nu skal jeg heldigvis ikke tænke på det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer