skralde

<3 Christina & Jacob 11/6 2011 <3

86 indlæg i dette emne

Jeg kan stadigvæk nå det :shopping:

Så her kommer der billeder af Zenia pigens kjole. Vi har jo ikke bestemt hvilke farve tema vi gerne vil bruge, så hendes bånd omkring maven bliver skiftet, men synes alligevel det skulle med på billede.

post-43920-1286141166.jpg

post-43920-1286141178.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh Planlægning, planlægning.....

Jeg er simpelthen ved at få pip, der er så mange ting jeg gerne ville have styr på inden jeg skal starte på arbejde igen efter en dejlig lang barsel.

Vi har aftalt at vi gerne ville lave små gaveæsker til alle gæsterne, og det glæder jeg mig til at komme igang med. Men eftersom vi ikke rigtig kan finde ud af hvilke farver vi gerne vi bruge, så er det jo svært at komme igang. Men jeg får jo så mange gode ideer herinde så jeg regner med at stjæle lidt fra jer andre :) :)

Og så prøver jeg at få styr på musikken. Selve festlokalet har et anlæg med 4000 musik numre på og det kan vi bruge alt det vi har lyst til. Men jeg syntes at der skal lidt mere gang i den efter middagen. Jeg overvejer meget at få et band til at spille men hvad er prisen mon??? Og ville det måske være bedre med et disotek?? det er i hver fald nok billigere eftersom min fætter har et diskotek. Og jeg kunne sikkert få et rigtig god pris.

Er der nogen af jer der har gode og dårlige oplevelser med diskotek eller livebands???

Og er der nogen som har forslag til et godt liveband, som kan spille i nordsjælland???

I næste uge regner vi med at ta' en tur til københavn og kigge lidt på indbydelser,bordkort osv. og så regner jeg med at lokke Jacob ind og prøve nogle ringe. :) :)

Vores lille pige er startet i dagpleje d. 1 oktober og hun er bare så dygtig. Men jeg savner hende helt vildt herhjemme. :) Så jeg skal finde på noget at bruge tiden til og hvad er mere oplagt end at bruge tiden på at finde ting til vores bryllup :rolleyes:

Rigtig god weekend til alle

0

Del dette indlæg

Hvis I helst vil have livemusik så kan et mobildiskotek ikke være med. Der skal I følge jeres mavefornemmelse. Ulempen ved et liveband er at I så typisk kun har musik i 2-3 timer og 4.000 numre er umiddelbart ikke meget i forhold til den bredde og alsidighed som musikken ved en bryllupsfest som regel fordrer. Et andet problem kan være pladsforhold.

Der er nogle herinde som på det sidste har haft dårlige og mindre gode erfaringer med at bruge mobildiskoteker/dj's fordi vedkommende ikke har levet op til deres forventninger, men der er også adskillige som har haft rigtig gode erfaringer med det.

Vi får selv meget positiv feedback på de bryllupsfester vi spiller til (og det er mange), såvel i form af tilbagemeldinger fra kunderne, anbefalinger til andre, som herinde. Men vi befinder os også i en lille "niche" når vi taler om diskoteker og dj's generelt. I bund og grund findes der ikke så mange bryllupsdiskoteker og såkaldte voksendiskoteker i Danmark. Størstedelen af vores kolleger er meget unge spiller på klubber og til ungdomsfester.

Ét er jo pris. Noget andet er om din fætter overhovedet er vant til at spille til bryllupsfester og voksenfester iøvrigt. Det at spille til en bryllupsfest og andre fester hvor aldersgruppen er meget blandet, er ikke noget man bare gør. Det kræver rimelig stor erfaring og situationsfornemmelse, såvel under, som efter middagen.

0

Del dette indlæg

Hvis man holder fest et mindre sted er det ikke nødvendigvis en fordel med et stort band som kan komme til at virke "voldsomt" til rummet og gæsterne. Det store band er som regel også dem med det mindste repertoire, som gør de har sværere ved at tilpasse repertoiret til gæsterne.

Jeg er helt enig. Der taler vi typisk om bands der har en bestemt spillestil, eller genre de opererer indenfor og det kan nemt komme til at virke monotont til en bryllupsfest. Samme effekt har jeg faktisk også oplevet til firmafester hvor der også har været bands på. Jeg har oplevet folk komme op i løbet af sættene og høre hvornår jeg går på igen, fordi de var ved at være lidt trætte af stilarten/genren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faldt lige over din tråd...

Jeg skal også giftes i Annisse kirke... 5 uger efter dig :thumbsupsmileyanim:

Så måske vi ses til brudeparrets dag??

Gud hvor sjovt. Altså vi deltog til brudeparretsdag men jeg syntes ikke lige jeg så dig :-) Du må jeg lige læse din tråd og se hvor langt du er i din planlægning. :-) Jeg er altså kommet en del videre siden sidst jeg var herinde, men jeg har bare så meget om ørene i øjeblikket, så jeg nå ikke alt det jeg gerne vil.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer