Milje

Flash jeres børns værelser

9 indlæg i dette emne

Kære alle

Dette må siges at hoppe meget uden for emne af hvad dette forum omhandler.

Men jeg har jo set hvor kreativt i har været omkring jeres bryllups planlægning og noget af den kreativitet må uden tvivl smitte af i jeres hjem.

Vi skal løbende, mens vi venter på vores tumling (skal adoptere) gøre et super duper lækkert værelse klar. Og jeg mangler inspiration!!

Så tøser: FLASH jeres kreative børneværelser :bearhug::thumbsupsmileyanim::respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi starter med Victorias værelse. Victoria er 5 år og lige startet i skole. Hun leger lidt med Barbie, men elsker at spille Sækkemand (Sack Boy) og andre computerspil. Hun tegner meget og klippe klistrer en del. Heste var på et tidspunkt et hit, men det er ikke så vildt mere. I de store hvide skuffer er der spil, Build a Bear og krea ting. I skabet er der plastik skuffer med lego, bamser, og Barbie - og jo der er også udklædningstøj.

P4070637.JPG

P4070636.JPG

P1010773.JPG

P1010772.JPG

P1010774.JPG

P1010776.JPG

P1010777.JPG

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joo, jeg skal nok flashe... Elsker børneværelser, da man virkelig kan slå sig løs der. Jeg har i øvrigt lige købt en gammel messingvæglampe i genbrugsen, der skal shines og tøses op til Victoria. Den skal nok bliver sååååå cool

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til at vise nye værelser snart. Har lavet helt om på pigernes værelser - eller er ved det. det betyder nogle af følgende ting er købt ind :)

Stort tæppe til Victoria

pinocchio_rug_hay_kellits.jpg

Sengetæppe til Victoria

781sm.jpg

Tapet til Filippa

tapet_pip_600_386014.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer