Carina-RJ

Mineral pudder/foundation

11 indlæg i dette emne

Hej piger :thumbsupsmileyanim:

Jeg har i to år brugt mineral foundation fra ID Bare Minerals og har været godt nok tilfreds med det, men nu er jeg løbet tør og vil virkelig gerne prøve nogen af de andre mærker, da jeg er interesseret i en, der mere 'smelter sammen' med huden og dækker bedre end ID..

Jeg tænker mærker som Nilens Jord, M A C, Youngblood og Tromborg..

Har I erfaring med disse og i så fald hvilke?

Eller er der nogen andre jeg skal lærer og kende? :cheerleader3:

Redigeret af Carina-RJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger Bare minerals, og synes den dækker rigtig rigtig fint, og ser så naturlig ud. Jeg fik altså at vide hos en hudplejeklinik, at den smelter ind i huden, og denfornemmelse får jeg altså også.

Men følger da lige med.. Det kunne jo være man skulle være lidt mere åben for andre mærker :thumbsupsmileyanim: Jeg har kun hørt godt om YoungBlood og Jane Iredale.

0

Del dette indlæg

Hende der lagde make up på mig brugte ID (det gør jeg også selv til dagligt) hun har tidligere brugt Young Blood og havde så vidt ikke noget dårligt at sige om det, men hun er gladere for ID og synes den er bedre at arbejde med.

KH fru R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger Bare minerals, og synes den dækker rigtig rigtig fint, og ser så naturlig ud. Jeg fik altså at vide hos en hudplejeklinik, at den smelter ind i huden, og denfornemmelse får jeg altså også.

Men følger da lige med.. Det kunne jo være man skulle være lidt mere åben for andre mærker :) Jeg har kun hørt godt om YoungBlood og Jane Iredale.

Jeg synes også den dækker og arbejder sammen med huden, men vil gerne finde ud af om der en der dækker bedre og 'smelter' mere sammen med huden, for er ikke heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt tilfreds :denmarkflag: hehe..

Jane Iredale? Det må jeg lige goooooogle!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer