M&R

Hvad synes i om denne kjole?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er rigtig sød, men jeg ville gerne have haft den var 10 cm. længere - men jeg har personligt ikke ben til korte kjoler synes jeg, jeg vil have dem til knæet eller længere, så måske er jeg farvet lidt af det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor er den for kort til kirke?

For mig er en sådan kjole længde til 18-årige på Crazy Daisy, varme sommerdage (helst på stranden - og bestemt ikke til respektable sammenkomster/fester ) eller i soveværelset..

Jeg synes det er for udfordrende til en kirke. Det kan godt ske jeg er påvirket af mit forhold til min religion..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det kan være det er det... Jeg ser nok mest religion som en accepterende, imødekommende og åben ting, der intet har med kjole længde, bare skuldre eller noget i den stil at gøre. Men jo, jeg ved da godt at mange religiøse og religioner ikke er så åbne.

Synes du giver kjolelængden nogle hårde ord med på vejen - come on vi snakker jo om 10 cm over knæet på en sød kjole. Det er da svært at blive stødt over. Så skal man da i hvert fald blive stødt over mange ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, det kan være det er det... Jeg ser nok mest religion som en accepterende, imødekommende og åben ting, der intet har med kjole længde, bare skuldre eller noget i den stil at gøre. Men jo, jeg ved da godt at mange religiøse og religioner ikke er så åbne.

Synes du giver kjolelængden nogle hårde ord med på vejen - come on vi snakker jo om 10 cm over knæet på en sød kjole. Det er da svært at blive stødt over. Så skal man da i hvert fald blive stødt over mange ting.

Jeg ser bestemt også min religion som accepterende, imødekommende og åben. Men derfor synes jeg stadig at det er upassende påklædning - især i en kirke. Nogle steder er, for mig, ikke til for at vise hud.

Det kan godt ske jeg giver kjolen nogle hårde ord med på vejen, men det er sådan set bare min ærlige mening. Og du spurgte selv ind til hvorfor nogle mener den er for kort til kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes den er rigtig fin. Jeg vil peppe den op med et lille slør, lækkert hårsmykke og nogle høje sko.

Jeg ville nok personligt fryse men så er det jo en fantastisk oplagt lejlighed til at købe en lækker jakke eller stola :cheerleader3:

Hvis du kan se dig blive gift i den - så go for it, som man siger :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Frk Christiansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tilslutter mig de andre. super super sød kjole, også et lille slør til som går foran øjene. ved ikke hvad det hedder men der sidder nærmest i en han eller noget hård pynt også går det ned over ansigtet.

det kunne se super sødt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer