Guest Mette2502

Ikke altid jubiiiiiiiii!

8 indlæg i dette emne

Hmmmmmm....

Noget underligt sker her.....

Jeg gik fra at være i totalt bridezilla-mode (på den positive måde) til at blive præ-bryllups-deprimeret...Kan men det overhovedet:-)

Vi skal giftes i januar, vinter bryllup, dejligt og anderledes:-)

Men lige nu er jeg træt af farver, blomster, dekorationer, favours, bordplaner, menu for ikke at nævne valg af ringe, valg af navn.....OSV i en uendelighed:-)

Jeg er fyldt op til halsen og bliver faktisk helt irriteret over alt det planlægnigshalløj.

JA JA, det bliver vores livs fest, det bliver en fantastisk dag og jeg glæder mig. Men har bare lige fået NOK...Håber da godt nok det vender igen.

Nogen der kender det.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh stakkels dig. Men kender det faktisk godt. Jeg har lige haft en down periode også, men det var samtidig også midt i en eksamen. Jeg gjorde det at jeg lod det være i noget tid. Og så startede jeg op et andet sted, og det hjalp faktisk også... Jeg syntes også nogle gange at det kan være lidt svært at være herinde, da rigtig mange er super kreative. Nogle gange kan man godt hylet lidt ud af den. Men jeg har valgt at gøre som jeg har lyst til, og hvis ikke jeg får lige så mange flotte ting som andre her, så bliver det nok et godt bryllup alligevel. Så mit råd tag dig en pause, og så start stille og rolig op igen. Jeg er sikker på du nok skal finde energien frem igen. :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Jeg kan fuldt ud følge dig - et par måneder før gik jeg også kold. Og heldigvis havde jeg tiden til at lade det ligge lidt. For det skal jo være hyggeligt at planlæggge sit bryllup. Her 4 dage før vores, ville jeg ønske det aldrig blev dagen (selvom jeg glæder mig HELT vildt!) - for så er det jo slut. Vores ægteskab er først lige begyndt men planlægningen er i hvert fald stort set slut og det er en mærkelig tanke.

Så mit råd er at lade det ligge lidt og så vend tilbage når energien, glæden og lysten er der igen - for det kommer den :)

0

Del dette indlæg

Som de andre siger så tror jeg også du skal holde en lille pause.

Er ikke selv gift og har ikke stået i den situation, men kunne godt forestille mig at man godt kan nå et punkt hvor man lige får lidt nok.

Så er det måske rart nok at kunne lægge det fra si og sige nu gider jeg ikke lige nu at bruge min tid på det.

Det skal helt sikkert nok komme igen..

Held og lykke med det hele :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for opmuntring og positive ord :)

Jeg håber det bliver bedre. Ellers tror jeg mine omgivelse opgiver mig. Der gik mere eller mindre panik i alle, da jeg annoncerede at jeg under ingen omstændigheder vil sove ande steder end i min egen seng, natten op til brylluppet. Jeg har ikke lyst til andre mennesker omkring mig, jeg vil bare have totalt RO den aften og nat.

Jeg tror jeg må holde pause med bryllups-ræset, det er benhårdt arbejde og noget mere omfattende end jeg sådan liiiige hade påregnet:-)

0

Del dette indlæg

Jeg tror langt de flaste har en periode hvor de ikke er så bryllupsmindede... Jeg selv havde en måne eller 2 hvor jeg ikke rigtig var i bryllupsmode. Så der var ingen BK ilaaang tid... For havde simplthen ikke lysten!

Men slap af og tænk på noget andet et stykke tid - så kommer lysten helt sikkert igen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer