Peter og Katja

Efterlysning - Emil er heldigvis fundet igen ;)

15 indlæg i dette emne

Jeg beklager meget jeg bruger denne vej, men min søn er løbet væk hjemmefra, kommunen har delvis kontakt med ham en gang i døgnet, men de ved desværre ikke hvor han er henne, de har dags dato efterlyst ham via politiet over hele landet.

Skulle du have set ham, eller ved hvor han opholder sig, kontakt politiet, så han kan komme i sikker hænder igen

På forhånd tak

Peter

Billedet må gerne downloades, printes og hænges op offentligt

Redigeret af Ki Schou
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da noget :) Håber han bliver fundet snart

Det lyder til at han ikke vil findes, hvilket jo virker som om han er trist, gal eller noget i den stil. Håber han snart er i gode hænder igen, i sikkerhed og med folk som kan hjælpe ham.

Klem fra Lena

0

Del dette indlæg

Emil er en glad og positiv dreng, som "bare" er kommet i den aldre hvor alle voksen regler er hul i hovedet, og intet tydet på en forsvinden da han tog afsted mod samvær med mor fredag eftermiddag.

Og han viser også han er fornuftigt nok ved selv at kontakte kommunen, men som både kommunen og jeg er enige om, nu må løbe turen være slut, derfor efterlysningen så Emil kan komme i sikkerhed igen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Emil er en glad og positiv dreng, som "bare" er kommet i den aldre hvor alle voksen regler er hul i hovedet

Så har man en fornemmelse af hvad man kan forvente sig når de bliver lidt ældre. Nej forhåbentlig ikke. 10. Oktober ? Han har været væk i 4 dage. Den er godt nok barsk. Nu bor jeg ikke selv i Ballerup men kommer der af og til. Mit forslag ville udover det du har gjort være at du talte med Mc Donalds og lavede et opslag. Det samme med Bjarnes Pølser hvor der også kommer mange mennesker. S-Stationen kunne også være et godt bud. Han skal jo sove et sted. Kan han være hos noget familie o.l.

0

Del dette indlæg

Hej Peter,

Hvor er det synd for dig, at din dreng er løbet hjemmefra - håber som de andre, at han snart bliver fundet og kommer hjem til dig igen.

Desværre bor jeg i den anden ende af landet, så jeg kan ikke se efter ham, men tænker på jer.

Mange venlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Peter

Ja det er godt nok ikke hver dag, at vores forum bliver brugt til den slags efterlysninger.

Jeg håber for jer, at I snart finder Emil.

Vil du være sød at opdatere denne tråd, når I har fået Emil hjem i god behold?

Og synes det er nogle rigtigt gode råd Bent kommer med ang. efterlysninger ved de steder, hvor mange unge hænger ud.

0

Del dette indlæg

Hej Peter,

Hvor det dog glæder mig på jeres vegne, at Emil er kommet hjem igen.

Husker selv en dag, hvor jeg som 14 årig teenager, blev vred på min far, og smuttede ud i Københavns aften/natteliv, jeg sov hos en klassekammerat efter en skøn tur i byen, og tog så hjem til min far og stedmor, som modtog mig med åbne arme.

Det jeg vil sige, er at teenagere kan flippe ud, men de vender hjem til deres trygge base igen :cheerleader3: .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer