Guest Wicky83

Bryllupskørsel

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Vi er så heldig at vi har en skøn bil selv, en bil som både mig og kæresten er meget glade for, og har som fælles ting.

Så der spare vi rigtig meget på den konto, og vi skal selv kører den, eller kæresten skal.

post-42506-1287308449.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bliver hentet i en af de helt gammle brandbiler som kører os fra kirken til vores hus en kort tur - min mand er Falckmand og derefter i en gammel hvid buick tror jeg nok... Går ikke så meget op i det men heldigvis er det hele Gratis- SKØNT :cheerleader3:

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Det er faktisk en af de poster jeg vi har valgt lidt fra. Håber på at enten nogen pynter vores egen elskede Mercedes ellers også mine forældres som er et par år nyere eller onkels som har en helt ny...

Men syntes det kunne være rigtig godt hvis nogen ville pynte vores egen, det tror jeg lige jeg skal lufte for familien...

Kram Janni

0

Del dette indlæg

Vi betaler 1.500 kr. for en Chrysler og har den så længe ønsket er til det!

post-44056-1287319223.jpg

Hej Amandasmor.

Jeg går ud fra det er en bil I lejer??

I så fald, hvor lejer I den så henne??

Det er min kærestes største ønske at finde sådan en og blive hentet i nemlig;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi er så heldig at vi har en skøn bil selv, en bil som både mig og kæresten er meget glade for, og har som fælles ting.

Så der spare vi rigtig meget på den konto, og vi skal selv kører den, eller kæresten skal.

Lææækker bil :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Lææækker bil :-)

Takker, det synes vi også...................

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer