girll

Frisure til tyndt hår :S

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej,

Jeg har tænkt meget over hvad jeg skal gøre ved mit hår på bryllupsdagen. Mit hår er skulderlangt og ret tyndt. HAr i nogle gode råd hvordan jeg kan sætte det op uden at det ser dumt ud?

Jeg har selv natur krøl og tykt hår så ved ikke med frisurer til tyndt/fint hår, men er sikker på der er nogle frisører i den by du bor i som kan hjælpe dig. Ønsker du selv at sætte dit hår så kan der jo ikke ske noget ved at høre alligevel hvad de har af ideer.

Ellers google frisure til fint hår, der dukker garanteret noget op :-)

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg har tænkt meget over hvad jeg skal gøre ved mit hår på bryllupsdagen. Mit hår er skulderlangt og ret tyndt. HAr i nogle gode råd hvordan jeg kan sætte det op uden at det ser dumt ud?

Jeg har selv natur krøl og tykt hår så ved ikke med frisurer til tyndt/fint hår, men er sikker på der er nogle frisører i den by du bor i som kan hjælpe dig. Ønsker du selv at sætte dit hår så kan der jo ikke ske noget ved at høre alligevel hvad de har af ideer.

Ellers google frisure til fint hår, der dukker garanteret noget op :-)

Godt råd, tak for det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har altså også fint hår, men frisøren kan trylle :cheerleader3: Aftal en tid til prøvesætning og tal om, hvad der klæder dig og hvilke muligheder der er med dit hår. Fx brugte min frisør en valk og fyld til knolden...

post-37330-1287663254.jpg

Har tænkt det samme da jeg også har ret fint/tyndt hår.... :rolleyes:

Men er sååååå glad for at læse at pilgrims frisure her, er lavet med lidt hjælp, for det er ligepræcis sådan en frisure jeg ønsker mig :thumbsupsmileyanim: En stor enkel knold. Det ville ALDRIG kunne lade sig gøre med mit hår uden "snyd".

0

Del dette indlæg

Jeg har altså også fint hår, men frisøren kan trylle :cheerleader3: Aftal en tid til prøvesætning og tal om, hvad der klæder dig og hvilke muligheder der er med dit hår. Fx brugte min frisør en valk og fyld til knolden...

post-37330-1287663254.jpg

Har tænkt det samme da jeg også har ret fint/tyndt hår.... :tunge:

Men er sååååå glad for at læse at pilgrims frisure her, er lavet med lidt hjælp, for det er ligepræcis sådan en frisure jeg ønsker mig :thumbsupsmileyanim: En stor enkel knold. Det ville ALDRIG kunne lade sig gøre med mit hår uden "snyd".

Flot :rolleyes: Jeg er glad for at det kan lade sig gøre :P

0

Del dette indlæg

Det er ikke en frisure som koster alverden hos frisøren,så jeg vil klart anbefale dig at få en frisør til det.... :thumbsupsmileyanim: på dette billed har jeg brugt en transe med hår som er skjult med hendes eget hår.

det ser flot ud, jeg kan se der er flere forskellige muligheder så jeg behøver vidst ikke at gå i panik alligevel :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte på om der måske var nogen her inde der lå inde med et link til youtube hvor man kan se hvordan man laver en frisurer med en valk har selv prøvet men kan ikke finde nogen :)

Der er masser... du skal bare søge på donut

Se ex. her: http://www.youtube.com/watch?v=u1sdRx_hP08...feature=related

0

Del dette indlæg

Tænkte på om der måske var nogen her inde der lå inde med et link til youtube hvor man kan se hvordan man laver en frisurer med en valk har selv prøvet men kan ikke finde nogen :bearhug:

Der er masser... du skal bare søge på donut

Se ex. her: http://www.youtube.com/watch?v=u1sdRx_hP08...feature=related

Hvor ér det smart! Desværre er der udsolgt i mørkebrunt, ellers havde jeg bestilt med det samme!!

Min frisør var så sød at låne mig noget extra hår, så jeg kunne så ud, som om jeg selv havde kraftigt hår. Ved en anden lejlighed lånte hun mig også en valk - sød frisør, altså!

Men - nu kan man jo lave en selv, ret nemt, så nu skal der da experimenteres! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer