Sign in to follow this  
Followers 0
Guest anja23

Vores eventyrlige bryllup i Rom

21 posts in this topic

Vi blev gift fredag D 01-10-2010 i San pietro in montorio i Rom på vores 5 års dag. Rom er jo en fantastisk romantisk by så vi havde valgt at selvfølgelig skulle vi giftes der. Min dejlige mand friede til mig i Rom på vores 4 års dag.

Vi havde inviteret de 10 nærmeste familiemedlemmer og venner og vi havde en lille uge sammen med dem i Rom og sluttede så af med et fantastisk bryllup.

Se vores hjemmeside for en mere uddybende beskrivelse samt flere billeder Visit My Website[/size][/size]

Kirken ligger højt oppe med udsigt over hele Rom og bjergene i baggrunden og selve kirken er en af de smukkeste kirker jeg har set. [/size]Min stolte far og mig udenfor kirken

post-37873-1287769790.jpg

Vores flotte kirke

post-37873-1287769824.jpg

Morten sætter ringen på min finger

post-37873-1287769861.jpg

Edited by anja23
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Morten og jeg på Tiberøen

post-37873-1287771046.jpg

Selve middagen foregik på et luksus hotel i centrum af Rom (Hotel bernini) oppe på deres tagterrasse med en fantastisk udsigt til bl.a. peterskirken og resten af Roms hustage.

post-37873-1287771142.jpg

Velkomst drinks og forretterne (Vi fik 9 små retter) blev serveret på terrassen og vejret var perfekt 25 grader.

Resten af middagen blev nydt indenfor.

Restauranten havde overrasket os og fået en mand til at spille afdæmpede romantiske sange på et klaver i baggrunden.

Så vi fik danset brudevals til vores sang Eric Clapton "wonderful tonight"

post-37873-1287771207.jpg

Edited by anja23
0

Vi skære bryllupskagen for

post-37873-1287771480.jpg

post-37873-1287771496.jpg

Vi havde simpelthen det mest romantiske og eventyrlige bryllup som langt har overgået alle vores forventninger. Jeg er glad for at vi turde tage springet og gøre det vi havde lyst til for vi fik virkelig vores drømme bryllup.

Edited by anja23
0

Annonce ♥

Tillykke og hvor ser det absolut fantastisk ud! Og hvor er du smuk i kjolen!!

Tusind tak. Det var virkelig også den største dag i vores liv og vi lever stadig højt på alle vores dejlige minder fra rejsen og selve dagen. :thumbsupsmileyanim:

Og rigtig god fornøjelse med dit bryllup. Husk at nyde dagen for den går alt for hurtigt

http://www.123hjemmeside.dk/bryllup-rom/40922958

Edited by anja23
0

Annonce ♥

tillykke.o)

BLEV JO SELV GIFT I ROM :thumbsupsmileyanim:

smukt land

Det var virkelig en stor dag. Hvor i Rom blev I gift? Vi holder også en velsignelse til sommer og fest for dem som ikke kunne være der

hej hej

vi blev gift i en lille nedlagt kirke, ca 10 min gå gang fra coluserum.

den hed Santa Maria in Tempulo -

Via di Valle delle Camene 2 .

virkelig smuk, med røde stole i fløjl og guld ben.

en gammel gammel døbe fond som vi fik lov at stå ved og få taget billeder.

(noget de ikke gør, da den smuldre)

vi spiste middags mad 2 min væk fra coluserum(husker ikke navnet)

men et lille sted hvor vindruerne hag ned i vores hoveder, og hvor de så opdagede der var et b rudepar og så fik vi ellers en overdådlig servering med kys og kram :cheerleader3:

0

tillykke.o)

smukt land

Det var virkelig en stor dag. Hvor i Rom blev I gift? Vi holder også en velsignelse til sommer og fest for dem som ikke kunne være der

hej hej

men et lille sted hvor vindruerne hag ned i vores hoveder, og hvor de så opdagede der var et b rudepar og så fik vi ellers en overdådlig servering med kys og kram :(

Hej igen.

Hvor lyder det dog også bare helt fantastisk. Stort tillykke med jeres bryllup også

0

Annonce ♥

tillykke.o)

smukt land

hej hej

men et lille sted hvor vindruerne hag ned i vores hoveder, og hvor de så opdagede der var et b rudepar og så fik vi ellers en overdådlig servering med kys og kram :(

Hej igen.

Hvor lyder det dog også bare helt fantastisk. Stort tillykke med jeres bryllup også

:) taaaak:O)

0

At blive gift i Rom må simpelthen være virkeliggørelsen af alle drømme - og efter billederne at dømme har I haft et drømmebryllup med dem, der står jer allernærmest, og det i nogle pragtfulde omgivelser. :thumbsupsmileyanim:

Italienerne kan noget med arkitektur og deres kirker, som jeg vælger at kalde: Katedraler, er noget af det smukkeste inden for byggeri - danske landbykirker er smukke og romantiske, men ved siden af en italiensk katedral blegner de en smule - og jeg er VILD med danske landbykirker :(

Et kæmpestort tillykke skal der lyde fra mig til jer begge - du var gudindesmuk i din brudekjole, og din mand ser forståeligt nok pavestolt ud ved siden af dig.

0

Annonce ♥

At blive gift i Rom må simpelthen være virkeliggørelsen af alle drømme - og efter billederne at dømme har I haft et drømmebryllup med dem, der står jer allernærmest, og det i nogle pragtfulde omgivelser. :thumbsupsmileyanim:

Italienerne kan noget med arkitektur og deres kirker, som jeg vælger at kalde: Katedraler, er noget af det smukkeste inden for byggeri - danske landbykirker er smukke og romantiske, men ved siden af en italiensk katedral blegner de en smule - og jeg er VILD med danske landbykirker :(

Et kæmpestort tillykke skal der lyde fra mig til jer begge - du var gudindesmuk i din brudekjole, og din mand ser forståeligt nok pavestolt ud ved siden af dig.

Tusind tak for de utrolig søde ord.

Jeg vil give dig fuldstændig ret. Der findes virkelig mange smukke kirker i Rom og dette var også en af grundene til, at vi ville holde vores bryllup der (plus at Rom virkelig har en helt særlig plads hos os). Derudover syntes vi, at Rom virkelig er en romantisk by, så det var jo de perfekte rammer for os.

Hilsen Anja

0