gittegeo

Flotte sko gerne i farve

16 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg søger med lys og lygte lilla eller lys lilla sko med en lille hæl, syntes ikke de skal være helt flade, da det at der er en lille hæl på giver en pænere gang efter min mening.

Jeg kan heller ikke tåle at gå i høje sko desværre, samt min kommende er 1 cm mindre end mig

Er der nogen af jer der har nogle bud på hvor jeg kan finde disse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

jeg havde selv svært ved at finde lilla sko så fik et par hvide farvet ved Tåstrup sko- de blev super fine.

I sidste weekend var jeg dog i Odense, hvor jeg fandt et par lilla sko med lille hæl, som skal være mine ekstrasko. De kostede vist kun 225 kr. på udsalg. Jeg kan desværre ikke huske hvad butikken hedder, men den ligger i Vestergade tæt på Matas, hvis det kan hjælpe dig :-)

Mvh. Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg leder sjovt nok også efter lilla sko, og synes det er vildt svært at finde nogen her hjemme. Jeg har fundet mange fine på engelske og amerikanske hjemmesider men ved ikke om jeg tør bestille dem hjem. Synes det er mange penge at give for et par sko hvis man så ikke kan passe dem. Nogen der har prøvet at bestille sko hjem fra udenlandske hjemmesider ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer