rikke83

Vores magiske dag d. 18.9.2010

67 indlæg i dette emne

Så er det vist ved at være på høje tide, at jeg får lavet en lille beretning. Brylluppet er nu lidt på aftsand og bryllupsrejsen forlængst overstået og det er ved tiden at jeg kigger tilbage på den mest fantastiske dag i vores liv. Jeg vil lade billederne tale meget for sig selv, og kun komme med små beskrivende sætninger...

Håber I har lyst til at kigge med.:

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg klar med en masse billeder. I får desværre ikke nogle billeder fra morgenne, da de er for store til at jeg kan få dem lagt ind.

Jeg havde besøg af to veninder fra fredag aften, og vi var alle 3 til frisør sammen om morgenen. Formiddagen gik rigtigt stærkt og jeg blev hentet allerede 12.15 af min lillebror i en flot gammel Austin. Her er jeg lige kommet ind i bilen.

post-35946-1289600144.jpg

0

Del dette indlæg

Hele formiddagen havde jeg taget hele situationen meget roligt, men da vi først skulle ind i kirken, var jeg ved at gå til af nervøsitet - det gik vist op for mig at alles øjne ville hvile på mig, når jeg gik ind... Og WAUW hvor var det overvældende - OG fantastisk!

post-35946-1289600261.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg var nervøs lige indtil vi have givet vores ja til hinanden - fra da af var jeg bare meget glad og helt rolig... Det var en fantastisk fornemmelse at sidde der som mand og kone - vi kunne begge kun smile.... Der måtte ikke tages billeder under vielsen, så denne del af det er kun gemt i vores hukommelser :-)

post-35946-1289600519.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt reception hos mine forældre for vores 67 gæster samt ca. 20 kollegaer, familiemedlemmer og holdkammerater, der var mødt op - dejligt at vi kunne byde på kage og boblevand samt hilse på dem, der ikke blev plads til ved festen :-)

post-35946-1289600774.jpg

0

Del dette indlæg

Efter receptionen fik vi taget billeder på Neder Kjærsholm hovedgaard, som var vores helt fantastiske ramme for festen. Vejret var meget svingende mens vi tog billeder, men på trods af at jeg frøs voldsomt meget ses det ikke på billederne. Nu spammer jeg lige med billeder fra lokationen - Sanne fra TOSA foto gjorde det super godt :thumbsupsmileyanim:

post-35946-1289601004.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer