Guest Mette2502

SKO Dilemma:-)

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Skulle lige til at skrive at jeg også synes kjolen afgører det...meeeen jeg har jo egentlig købt mine sko først og så håber jeg at kjolen passer til dem hehe. De er lidt for spidse efter min smag, men synes nr 3 er flottest.

0

Del dette indlæg

Hej alle

Nu med kjole :thumbsupsmileyanim:

Min kjole er ikke HELT mangen til, men har lange ærmer (vinter bryllup) i blonder. Men samme stil og samme designer.

De 2 første, samt det sidste par er fra Rainbow. Det tredie par, er fra Hassal.

Alle skoene, plus mange flere ultra lækre sko, findes på:

www.theaccessoryboutique.com. En engelsk side.

Nogle af skoene kan også fåes i DK, men væsentligt dyrere. Desuden har de lige nu udsalg på fine fine brudesko.

Nu har jeg så vedhæftet kjolen. Jeg er SÅ forelsket i par nummer 3, med organza sløjfen.

Men hvad tænker i?

mvh

mette

post-44924-1289239588.jpg

Redigeret af Mette2502
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at have set din flotte kjole, så holder jeg på par nr. 3. Fordi de ser mindre "langsnudet" ud end de andre (og så er de jo hammer flotte) og det vil passe bedst til din kjole der jo ikke er en "brusende" model. Tror de spidse vil stikke for langt ud når du står stille...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tusind tak for alle inputs, men stadig i tvivl. Det er jo VIGTIGT der her :thumbsupsmileyanim:

Jeg har skåret det ned til 2 par, peep toe eller nummer 3 med organza sløjfen.

Hælder til peep toe fordi: Den er højest! elsker høje sko og har ingen problemer med at gå i dem. De kan farves bagefter og bruges til en aftenkjole. Jeg kan få dem med dett samme! De kan skaffes til 1200,- alt incl

Hælder til nummer 3: Fordi de bare er SÅ smukke! MEN de kan ikke farves og dermed ikke genbruges. De koster omkring 2000,- incl forsendelse. Der er 8 ugers leverings tid fra England.

Tjah :cheerleader3:

SKAL beslutte mig NU, for begge sko gælder det at handelen skal laves ASAP!

Can NOT decide.

Der er i øvrigt lidt mere slæb på min kjole samt mere fylde i skørtet.

Mvh

Mette

0

Del dette indlæg

Hej alle

Nu med kjole :cheerleader3:

Min kjole er ikke HELT mangen til, men har lange ærmer (vinter bryllup) i blonder. Men samme stil og samme designer.

De 2 første, samt det sidste par er fra Rainbow. Det tredie par, er fra Hassal.

Alle skoene, plus mange flere ultra lækre sko, findes på:

www.theaccessoryboutique.com. En engelsk side.

Nogle af skoene kan også fåes i DK, men væsentligt dyrere. Desuden har de lige nu udsalg på fine fine brudesko.

Nu har jeg så vedhæftet kjolen. Jeg er SÅ forelsket i par nummer 3, med organza sløjfen.

Men hvad tænker i?

mvh

mette

EEELSKER din kjole! Hvor er den bare helt igennem fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Jeg kiggede på den samme....men det var bare ikke MIN kjole underligt nok. Hvordan kan en kjole som man synes er så smuk, ikke være ens kjole?? Hmm sådan er det nok bare :biggrin:

I hvert fald et godt valg :)

0

Del dette indlæg

Bare for at forvirre dig endnu mere (eller give dig en chance for at finde de HELT rigtige måske??), så finder du Danmarks største udvalg af brudesko her: http://www.brandos.dk/brudesko/c173/pagesize/99

Til jer som ledte efter et sted med flade brudesko eller brudesko med lav hæl, så findes der også et stort udvalg her: http://www.brandos.dk/brudesko/c173/pagesize/99

Her er et par af mine favoritter:

post-44383-1290422603.jpg

post-44383-1290422612.jpg

post-44383-1290422620.jpg

post-44383-1290422638.jpg

post-44383-1290422652.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer