muffi

Drømmekjole

5 indlæg i dette emne

Jeg har fundet min drømmekjole til en fornuftig pris - jeg har desværre ikke råd til den helt sorte kjole jeg har set på.... :-(

Så denne her er min nye drøm :-) Jeg har talt med hende som laver den at vi kan få noget sort på kjolen, så det finder vi lige ud af.

Men da det er en kjole som bliver syet efter mål og så ikke en jeg skal prøve inden så bliver jeg helt i tvivl om den vil klæde mig... Og hvordan finder jeg lige ud af det... JEg har skrevet og spurgt damen om hun mener at jeg kan bære den når jeg er en str. 44-46. Jeg vil ikke have den bliver for voldsom. Men det mente hun godt jeg kunne. :-)

Skal jeg bare kaste mig ud i det? Skal man ikke have lidt is i maven for at bestille kjolen et sted fra hvor man ikke kan prøve først?

Jeg har set flere af hendes kjoler på billeder og de er super smukke alle sammen...

post-45763-1289408677.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror godt du vil kunne bære denne kjolle selvom du ikke har samme mål som modellen! Den sidder stramt til i taljen og går derfra ud, så taljen vil blive strammet op og være det smalleste sted på kjolen, og det tror jeg kun er godt :thumbsupsmileyanim: Men kan godt forstå du er nervøs for at købe en kjole du ikke har prøvet! Hvad med at bestille tid til en prøvning i en butik og så prøve nogle med sammen facon og se om det er noget for dig :cheerleader3: det er jo gratis og ganske uforpligtende!

0

Del dette indlæg

Uhh kan godt forstå at du gerne vil have den, den er godt nok flot.... Om du skal kaste dig ud i det, det er lidt svært. For mig ville det komme an på prisen, hvis prisen ikke er for høj, ville jeg nok kaste mig ud i det. Men tror sagten den kunne være flot til dig. Men ellers kan du jo som Metteholm foreslår bestille en tid til en brudekjoleprøvning og så prøve nogle kjoler i samme model... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prisen er omkring 3500DKK :-) Så det er ikke så dyrt. Jeg har også overvejet om jeg skulle flyve til færøerne og prøve den når hun havde syet den og få den tilrettet - det vil løbe op i ca det samme som ude i butikkerne....

Men ideen med at gå ud og prøve noget ligende er nok god. Og så er det jo hyggeligt at lege klæde ud prinsesse med veninderne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer