Guest Norbrink

C & S 11.06.11

101 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Neeeej hvor er de sko lækre :) Hvor har du købt dem fra? :thumbsupsmileyanim:

De er fra Deichmann (troede aldrig jeg skulle købe sko der) :)

De har også andre flotte modeller men alle i sort satin og en enket model i pudder og 1 model i råhvid.

199-249 kr.

Jeg skal vidst ned og se dem i pudder :)

0

Del dette indlæg

Så er der købt sko. Jeg havde godt nok set dem med bånd og sten på, men arhhhhh 800 kr. var måske i overkanten for et par sko jeg måske kun fik på 1 gang.

Så jeg har købt 'de alm.' satinsko.

Har givet 199 kr. for dem så det er noget af en besparelse og de er i ok kvalitet. Jeg har købt nogle brocher/vedhæng som jeg vil sætte på,

men jeg kan ikke bestemme mig for om de er for store eller ej. Men er glad for mit 'spare' køb.

post-44506-1290448456.jpgpost-44506-1290448590.jpgpost-44506-1290448443.jpg

Kom lige forbi din tråd...dem har jeg også lige købt, de er så fine... fed ide med brochen! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er der købt sko. Jeg havde godt nok set dem med bånd og sten på, men arhhhhh 800 kr. var måske i overkanten for et par sko jeg måske kun fik på 1 gang.

Så jeg har købt 'de alm.' satinsko.

Har givet 199 kr. for dem så det er noget af en besparelse og de er i ok kvalitet. Jeg har købt nogle brocher/vedhæng som jeg vil sætte på,

men jeg kan ikke bestemme mig for om de er for store eller ej. Men er glad for mit 'spare' køb.

post-44506-1290448456.jpgpost-44506-1290448590.jpgpost-44506-1290448443.jpg

Kom lige forbi din tråd...dem har jeg også lige købt, de er så fine... fed ide med brochen! :thumbsupsmileyanim:

He he ja det er faktisk nogle jeg har købt i Føtex som er en hårelastik som bare skal klippes af. 60 kr. stykket. Så skal jeg bare fixe at få dem sat fast.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

He he det kommer ikke bag på mig at du selv vil beholde den. Det er jo en kjole!!!! Og du mangler sikkert én til skabet :)

Den ser rigtig fed ud. Jeg ved bare ikke om det skal være ivory eller sort hvis man skal kunne bruge den bagefter også. Ellers kan du jo beholde den til nytår og så sælge den brugt til mig bagefter :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok hvis jeg var dig vælge den i ivory (så er der stadig ingen tvivl om hvor bruden er) og så sætte sort til. Den er så speciel at man nemt kan tilføre den farve og gøre den til en festkjole :loveboard: Synes det vil være super sødt med nogle store blomster på hoften og ved brystet

il_570xN.191336903.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej skønne tøser,

Så havde vi 5 års dag i fredags. Lidt oplagt til at han skulle se at få friet, men jeg regnede ikke med noget.

Meeeeen da vi kom hjem fra julemiddag med min chef da havde han sørme en lille ring og en kæmpe rød rose. Hmmm det var ikke så romantisk som jeg havde forventet men sådan er han jo bare. Han sagde bare 'skal vi giftes' og det var det. Ingen lang tale med gråd i stemmen eller noget. Men det var hans måde at gøre det på.

Så nu er der styr på formaliteterne så brylluppet er på d.11.06.11

Nu mangler vi bare et nyt fest sted.

He he da vi jo skal have halvdyre ringe snart til vielsen så havde han gået kommet løbende (han havde lidt travlt i fredags) ind i vores lokale guldsmed og sagt 'jeg skal ha' den billigste ring man kan få' han gloede gpdt nok lidt underligt. Jamen han skulle jo bare bruge den til at fri med så han syne sikke dne skulle være for dyr. Men bortset fra det dyr eller ikke dyr så er ringen smuk og jeg er glad for den.

0

Del dette indlæg

Nu er jeg typen, der synes pladder romantik er opreklameret :) så er det da meget mere humor at løbe ind og bede om den billigste ring. Og du kan jo se på det sådan, at jeres kærlighed ikke behøver dyre symboler - den er stor nok uden ;)

0

Del dette indlæg

Det lyder da til han har været tro mod sig selv - og det er da positivt! :cheerleader3:

Og så vil jeg da lige sige, at du har fået noget mere frieri end jeg har! ;)

Men tillykke med det. :)

Tak. Men det var da også kun fordi jeg fast holdte at jeg ikke ville møde op i kirken hvis han ikke havde nået at fri inden. Ellers tror jeg heller ikke der var sket noget der.... så det skal du ikke være ked af.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer