Guest Norbrink

C & S 11.06.11

101 indlæg i dette emne

Annonce ♥

He he kan godt huske at jeg lånte den et sted fra, men ikke fra hvem. Yep den bliver magen til din samt de små buketter.

Og min datters kjole samme farve som jeres brudepiger.

Tak for hjælpen! Var bare så sikker da jeg så billedet.

:bearhug:

Det er da bare dejligt at kunne bruges som inspiration GP

Synes også bare sort, hvid og fuchsia er de skønneste farver sammen :loveflag:

Buketterne var faktisk ret billige, da de ifølge butikken nærmere var rådhusbuket end brudebuket. Mener min mand gav ca 1000 kr for alle buketter samt knaphulsblomster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøjet til min datter er også hjemme. Skulle egentlig ha' købt en på nettet i USA men inden den kom hjem med fragt, told osv. så var jeg oppe på 1000 kr.

Så et kort øjeblik overvejede jeg at få min mor til at sy en kjole. Skulle bare finde noget stof i den rigtige pink farve. Men så tog jeg et kig på en af mine

ynglingssider Trendsales og fandt dette. At betalte 250 kr. i alt. Bolero'en skal ikke være på på vej ind i kirken (kun hvis hun fryser)

Kjolen har små yndige roser forneden. Så mangler vi bare nogle sølv sandaler.

post-44506-0-75522900-1302777589.jpg

post-44506-0-58479100-1302777643.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk prøvede mine indkøbte fascinators i går der hjemme. Er bare ikke sikker på at det skal være det....

Synes de virkede lidt for voldsomme og er bange for at det ser ud som om at jeg har en fugl i håret og at man mere ligger mærke til den og ikke mig og kjolen.

Måske jeg kan trimme lidt i den for at se om man kan lave den mindre på en pæn måde. Må vente til min birdcage kommer inden jeg tar' videre stilling.

Måske det 'bare' ender med et diadem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i går modtaget min birdcage fra USA. Jamen det var jo straks noget andet. Elllllsker den (men har et mindre problem med min frisure). Men det hele skal lige prøves sammen alligevel for at være helt sikker. Tingene skal jo oftes anderledes ud når man ser det i en helhed.

Er først alene hjemme lørdag aften så satser på at lave den helt store kjoleprøvning med hårpynt osv. og få lagt nogle billeder ind I kan se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige fået menu'en af vores kok på skrift. Mums glæder mig.

Forret: Pebermarineret Sushitun m/ wasabicreme, chilietang, scampirejer på spyd. Samt plukket salat og italiensk brød.

Mellemret: Myntesorbet

Hovedret: Peber-flamberet Oksemørbrad m/ Sauce Espanole,ovnbagte rodfrugter, samt kartoffelroulade m/pesto.

Dessert: Kanel-flamberet Sommerbær, sukkerbrændte mandler, rørt vanilieis og mynte.

Og så er der bryllupskage til kaffen.

Natmaden står vi selv for, men har ikke besluttet os helt endnu, men tror det bliver en jordskokkesuppe.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer